Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er det fede ved a tjene sine egne penge.... Dog skal United denne sommer os have ryddet godt op i deres spiller truppe, hvilket os Må Betyde lidt mønter ind..
Moral er godt.....
Man kan jo starte med at modregne Alexis’ løn på omkring 25 mil pund om året, så er regnestykket allerede lidt pænere :-).

Er sikker på United skipper Smalling (15 mio pund), Alexis (gratis), Rojo (10 mio pund), Andreas (10 mio pund) og måske en enkelt mere afsted for at skærpe truppen og give plads til et par nye spillere mere.
Vinder af United-trådens forudsigelseskonkurrence sæsonen 2025/26 - og dermed United-orakel
United sparer eftersøgende 60 millioner pund bare på Sanchez’ løn de næste to år. FFP er langt væk og der skal tilføjes kvalitet før City kan trues. Glædeligt at vi går efter spillere på øverste hylde.
"Manchester United FC. The Greatest of English Football"
Endnu en vanvittig svær udfordring til Ronaldo.
Jeg har stadig en kåd drøm om, at Ronaldo når at nuppe et mesterskab i henholdsvis Tyskland og Frankrig. Det havde været for sejt at have taget et i hver af de store ligaer.
"Que la chupen y sigan chupando"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der kører også et rygte om Fischer til Besiktas, ifølge tykiske medier- meeeen det sker nok ikke.. Det kunne dog være dejligt hvis han blev skudt afsted og FCK kunne få lidt mønt for ham.

*læst på tipsbladet ;)
@PFC
I det mindste tager han imod udfordringer. Du mener måske han burde skifte til en sub-topklub for at bevise sig?
Ligaes@
Hvilken udfordring vil PSG være og forklar lige udfordringen i Juve?
At PSG eftersigende skulle mangle penge, er vist en and. Ejerne tørrer jo deres rø* med 100-dollarsedler!
@Travel100

At vinde CL?

Et mesterskab i Juve er heller ikke givet som det er i PSG
Annonce