Snak

Mere indhold efter annoncen
1,5 mio. kr. for Jung ????
Durmisi har ingen fremtid i Lazio. Han skal videre nu.
Hvorfra får BIF pengene til at købe Durmisi? Jungs helt "enorme" salgspris på 1,5 millioner er vel ikke heeelt nok. Det virker som endnu en hazarderet økonomisk manøvre fra BIF hvis de kaster millioner efter Durmisi, der nok heller ikke er billig lønmæssigt.
FC Nordsjælland Málaga CF / Real Sociedad Manchester United Union Berlin
Brøndby har ikke råd til Durmisi. De kan godt finde nogle millioner til et køb og nogle penge til løn. Men det er slet ikke nok til Lazio eller Durmisis løn som ligger astronomisk højt. Hvis Durmisi havner i BIF, så er det fordi Lazio er super søde og Durmisi virkelig gerne vil hjem allerede nu og spille for pebernødder. Ingen af delene virker realistisk. Durmisi og Brøndby er et rygte der altid kommer op, så længe han ikke spiller i udlandet. Og han skal da være meget velkommen, men ingen grund til at forvente det sker.

1,5 mio for Jung lyder meget lavt. Selv med et år tilbage af kontrakten.
Smag mit offerkort!
@JG_FCN:
Mon ikke det er en kalkuleret risiko, sammenholdt med at Lazio gerne vil spare hans løn (så han kan fås ret billigt) og man måske kan finde en løsning på hans løn også mod at han skal ud igen. Men som Kevin skriver skal den trækkes meget langt før det sker og skal være sol, måne og stjerner der står korrekt (og måske hjulpet af EM næste sommer)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kom så, Ståle.
Durmisi er et interessant alternativ til dine venstre backs.
Freja & Thor!!
@Irtysh
Haha, tjek mandens instagram
"Kom så, Ståle.
Durmisi er et interessant alternativ til dine venstre backs."


Ingen tvivl om at fck´s fans ville godte sig, meeeeeen jeg ville alligevel blive en del mere overrasket over dét skifte end fck´s nye angriber ...
Brøndby IF
Alle kan ikke blive lokket med pengepungen. Desværre du
AlcT

Der tager du grueligt fejl, og det går begge veje. Det ved irtysh også, men kommet alligevel med et noget mislykkedes forsøg på at være sjov.

Brøndby har budgetteret med -1 million til +7 i transfer i 2020. Der er allerede omkring 10-11 i kassen fra i vinters. Men alle har ret i at hvis Riza ender i Danmark er det enten fordi Lazio vil betale noget af hans løn eller fordi han er villig til at gå ekstremt meget ned for at kickstarte karrieren før han tager 3-4 år mere i udlandet om 2-3 år. Jeg tror faktisk ikke selv transfersummen er et problem og forestiller mig Lazio næsten bare vil have ham ud og derfor kan han gå et sted mellem gratis og næsten gratis
Annonce