Snak

Mere indhold efter annoncen
Bif som køber af Durmisi, virke så troværdigt som polakken Til fc... så mon ikke det sker?

Ville hellere se Ollie watkins i West ham end behrahma!
Hoppet på sømmet troede Zohore ville garne minimum 10 kasser ( har dog heller ikke fået chancen ) ser gerne han fortsætter i Championship
Neoliberalismens fodboldverden forekommer mig absurd
@lollywood.
Det er fodbold som begreb vel egentlig også. Ikke desto mindre er det et on-going drama hvis handling man ikke kan forudse, og derfor bliver ved med at fascinere generation efter generation verden over.
Annonce