Snak

Mere indhold efter annoncen
Han har 2 år tilbage, der er masser af klubber interesseret der har pengene til at smide det vi vil have. Ellers kan vi vente til vinter eller næste sommer og stadig sælge relativt højt med den interesse der er
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Ulempen med alle de penge der er kommet til i prl. Selv de "mindre/små" klubber behøver ikk sælger og har råd til a sige nej.


Det er vist kun en ulempe for de storklubber der har været vant til at få det hele. Det er kun en fordel at mindre klubber har råd til at beholde deres bedste spillere.
NP er Suppens bedste 6'er!
Det er vist kun en ulempe for de storklubber der har været vant til at få det hele. Det er kun en fordel at mindre klubber har råd til at beholde deres bedste spillere.

Ja, til en vis grænse. Spillerne bliver ofte taberne, hvis de har ambitioner om noget større. De bedste spillere vil altid søge den største sportslige udfordring. Hvis Leeds vil beholde ham for enhver pris, så må de jo starte med at betale spilleren, hvad han kan få andetsteds og opfylde de sportslige mål spilleren har.

Løsningen for mange spillere vil være at få realistiske købsklausuler i deres kontrakter, således de ikke holdes som gidsler senere hen. Her snakker jeg ikke om Raphinha specifikt, eller Leeds, skal det lige siges. Han jo netop har en realistisk pre corona klausul i sin kontrakt og det er kun naturligt, Leeds henholder til købsklausulen på nuværende tidspunkt. Det er mere en generel betragtning.
https://twitter.com/infosfcb/status/1503096223938453508?s=20&t=19q9rsxzpUGq6ZYv4-CEDA
Phillips rygtes også væk fra Leeds - 60 mio. pund


Nej, Phillips rygtes at skrive en ny kontrakt.
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre) Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3 Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0 Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0 Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2 ALAW - MOT
Ulempen med alle de penge der er kommet til i prl. Selv de "mindre/små" klubber behøver ikk sælger og har råd til a sige nej.


Men nu er Leeds jo en storklub, så det er jo irrelevant her.
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre) Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3 Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0 Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0 Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2 ALAW - MOT
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tildels Stagger, men kontrakt går jo begge veje. Klubberne hænger jo også på spillerne i kontraktperioden.
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre) Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3 Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0 Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0 Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2 ALAW - MOT
ToonToon>>
Ja, så er der en frikøbsklausul på omkring de 210 mio kroner mener jeg det er.
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre) Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3 Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0 Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0 Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2 ALAW - MOT
Tjah, Maguire kostede…
Men nu er Leeds jo en storklub, så det er jo irrelevant her


Selv du ved vidst godt at Leeds ikke kan måle sig med klubber som Barca. De er måske en storklub en gang historien men nu om dage er de jo ikke en større klub end så mange andre i midterfeltet. Eller er det den der "typiske arrogance" du snakkede om her sidst? Som du i øvrigt aldrig kunne uddybe eller svare på. Vi venter stadig spændt på dit svar.
NP er Suppens bedste 6'er!
https://twitter.com/fabrizioromano/status/1508824220469506057?s=21&t=3rzziYZHR5pTdfrOGiM9qw

Er det her lovligt? Han har over 2 år tilbage af sin kontrakt med Leeds. Er det klassisk Laporta klam opførsel. Det er jo kun med til at forvirre en spiller - og vel sjældent i den nuværende klubs interesse. Jeg håber enten Leeds indberetter Barcas opførsel eller siger prisen er 100 mill euro. Eller sælger ham til Real Madrid. For mindre end Barca evt kan få ham for.
Annonce