Det er 300 mio for meget! Jeg ser ham ikke som en del af eliten
Snak
Rygtetid: Leeds kræver 600 mio. for Raphinha
tirs 29. mar 2022
tirs 29. mar 2022
Vi behøver ikke at sælge ham, så det lyder dejligt hvis jeres klubber ikke har råd
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz
- AaB af 1885
tirs 29. mar 2022
Ulempen med alle de penge der er kommet til i prl. Selv de "mindre/små" klubber behøver ikk sælger og har råd til a sige nej.
Moral er godt.....
tirs 29. mar 2022
600 mill. synes de fleste er lige i overkanten.
300 mill. synes mange er klart i underkanten.
Mon ikke de bliver enige om 450 mill ?
300 mill. synes mange er klart i underkanten.
Mon ikke de bliver enige om 450 mill ?
VAR er den rigtige løsning. Det er fodboldloven den er gal med ....