Snak

Mere indhold efter annoncen

Rygtetid: Leeds kræver 600 mio. for Raphinha

tirs 29. mar 2022

Her er ugens udgave af rygtetid på bold.dk.



Læs hele nyheden her
Det er 300 mio for meget! Jeg ser ham ikke som en del af eliten
600M får de ikke for ham, det nægter jeg simpelthen at tro på.
Vi behøver ikke at sælge ham, så det lyder dejligt hvis jeres klubber ikke har råd
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Han skal bare blive hvor han er!
600 mil?
Arhh..
Brøndby IF - Supra societatem nemo
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ulempen med alle de penge der er kommet til i prl. Selv de "mindre/små" klubber behøver ikk sælger og har råd til a sige nej.
Moral er godt.....
Phillips rygtes også væk fra Leeds - 60 mio. pund
^ hvorledes er det en ulempe? Skulle nærmere mene det er en fordel.
600 mill. synes de fleste er lige i overkanten.
300 mill. synes mange er klart i underkanten.
Mon ikke de bliver enige om 450 mill ?
VAR er den rigtige løsning. Det er fodboldloven den er gal med ....
Hvis Leeds rykker ned ser situationen nok helt anderledes ud. Men ja, han ligger vel omkring de 400 mio. hvis vi skal være nogenlunde realistiske.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Annonce