Det er vel win-win i aften. Taber vi, har vi intet at gøre ved et VM og skal ikke ydmyges yderligere foran hele verden. Vinder vi, har vi måske alligevel noget at se frem til ved VM.
Snak
tirs 31. mar 19:54
Man kan frygte at tjekkerne vil bombardere Hermansen med bolde, som han skal forholde sig til.
Ahhh.. tror du virkelig at Tjekkerne er så usportslige at sparke på mål hvis de får chancen 🤪
tirs 31. mar 19:57
Alt det ud fra én kamp? Jeg tænker ikke at dagens udfald betyder, at vi enten har et godt hold, der skal til VM eller et dårligt hold, som ikke skal. Mon ikke vi har et til tider godt/dårligt hold, som har et stort potentiale?
tirs 31. mar 20:12
Alt det ud fra én kamp?
Ja, det er vind eller forsvind idag. En finale.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tirs 31. mar 20:15
Syntes det er en kæmpe fejl at hive Nørgaard ud og ikke Nelsson - Nørgaard tog ansvar i sidste kamp!
tirs 31. mar 20:22
Syntes det er en kæmpe fejl at hive Nørgaard ud og ikke Nelsson - Nørgaard tog ansvar i sidste kamp!
Begge midterforsvarere spillede vel solidt i torsdags, men de blev jo heller ikke rigtig presset.
Skal vi op og jagte mål er det vel et våben med en så boldsikker midterforsvarer. Så det er vel ok.
Tjekkiet er Europas AGF med en stor flok spillere som har sidste skud i bøssen i aften. Det i sig selv er giftigt!! 5 mands midtbane med 1 under 30 (29).
AGF og kun AGF!!
KSDH!!
tirs 31. mar 20:29
Hvis Andersen og Hjulmand kan tøjle temperamentet skal det nok gå. Vi skal afgøre det i selve kampen eller forlængelsen idet vi sikkert vil tabe i en straffesparks konkurrence.