Taco mix
Enig!
Kæmpe ros til de, der mødte op kl 21 en torsdag aften - på ingen måde sølle.
Men sølle at der var 7000 personer som ikke ønskede at møde op og støtte dansk fodbold. Måske fokus skal rettes med alle dem, der ikke møder op, og ikke os, der viser vores støtte på stadion, der skal “hates” på hver evig eneste gang
Enig!
Kæmpe ros til de, der mødte op kl 21 en torsdag aften - på ingen måde sølle.
Men sølle at der var 7000 personer som ikke ønskede at møde op og støtte dansk fodbold. Måske fokus skal rettes med alle dem, der ikke møder op, og ikke os, der viser vores støtte på stadion, der skal “hates” på hver evig eneste gang
FCN siden 2006