Der er ikke plads til 20.000
Snak
Sølle 4069 overværede FCN's slagtning: Drømmer om 20.000
fre 6. okt 2023
FC Nordsjællands cheftræner, Johannes Hoff Thorup, håber, at der vil komme flere og se holdets kampe, efter blot lidt over 4000 mennesker så holdets 7-1-sejr over Ludogorets torsdag aften.
Læs hele nyheden her
fre 6. okt 2023
Er det ikke noget med at de har solgt billetterne som pakker for alle 3 hjemmekampe, og rygtet siger at fernebache fans har købt en del af dem..
Så er det jo klart
Så er det jo klart
Følger AGF, Landsholdet og de danske spillere i Europa.
Drop nu jeres smålighed, misundelse og den forb... jantelov og lad os have en ordentlig debat. I ved selv hvem I er.
Redigeretfre 6. okt 2023
Ja det er kunne godt være bedre men helt ærligt så er det heller ikke de mest sexede hold fcn møder og samtidig med det så har der alle dage ikke været særlig stor opbakning til fodbold i og omkring Københavns området…og ja fck og Brøndby har mange på stadion men kan nemt huske år tilbage hvor det så helt anderledes ud og nu er København så støvsuget for fodbold fans der netop tager til parken og Brøndby….
Og siden hvornår er det lige at det er antallet af tilskuere der afgør bedriften….nå ja det er moderne fodbold i en nøddeskal. Jo flere fans og større tifoer jo mere moderne er det for det må gi nogen likes….
Hvornår har et dansk hold slået et europæisk hold i gruppespillet med 7-1….? Kæmpe bedrift….
Og siden hvornår er det lige at det er antallet af tilskuere der afgør bedriften….nå ja det er moderne fodbold i en nøddeskal. Jo flere fans og større tifoer jo mere moderne er det for det må gi nogen likes….
Hvornår har et dansk hold slået et europæisk hold i gruppespillet med 7-1….? Kæmpe bedrift….
fre 6. okt 2023
Hvem gider at se Farum, hvis man holder med Hillerød, Helsingør, Lyngby m.fl.
Ikke jeg.
Ikke jeg.
fre 6. okt 2023
Hvor er det egentlig sørgelig at overskriften er så negativt ladet, og direkte subjektiv i form af "Sølle".
FCN har lige leveret et fremragende resultat, og så skal vi gudhjælpemig finde noget negativt, som vi i øvrigt allerede godt kender til i forvejen.
Tillykke med det flotte resultat til dem der virkelig holder med FCN.
Hilsen en jyde, fra det mest Jyske som det overhovedet kan blive, og som ofte bliver beskyldt for mindreværdskomplekser, jantelov og negativt surmuleri fra denne landsdel af.
I var fandme seje i aftes.
FCN har lige leveret et fremragende resultat, og så skal vi gudhjælpemig finde noget negativt, som vi i øvrigt allerede godt kender til i forvejen.
Tillykke med det flotte resultat til dem der virkelig holder med FCN.
Hilsen en jyde, fra det mest Jyske som det overhovedet kan blive, og som ofte bliver beskyldt for mindreværdskomplekser, jantelov og negativt surmuleri fra denne landsdel af.
I var fandme seje i aftes.
IDKFA