Han har fuldstændig ret, det var mere retvisende kampen var endt 6-6 eller 6-7 til Sønderjylland, der spillede en flot kamp.
Snak
Sønderjyske-boss vil nuancere nedslagtningen
man 28. jul 22:52
Sønderjyskes cheftræner, Thomas Nørgaard, mente efter mandagens nederlag i Herning, at det var en mere ligeværdig kamp, end slutresultatet gav udtryk for.
Læs hele nyheden her
man 28. jul 23:06
Det for dumt at argumentere for det en ligeværdig kamp, når man var bagud 6-1 indtil et tyndt straffe. Der var klasseforskel på de to hold. Midtjylland er dog stadig for dårlige defensivt.
tirs 29. jul 06:44
Bl.a.bla.bla. 6-2 som proff spiller med million lønninger, det er sgu for ringe. At argumentere med en skudstatistik det holder ikke
tirs 29. jul 07:13
FCM var uhyre effektive og scorer nærmest to mål på deres to første chancer i kampen. Derefter tipper kampen, og Sønderjyske skal være glade for, at FCM ‘kun’ scorede seks. De havde mange skudchancer lige over mål.
Nørgaard har nok at arbejde med.
Nørgaard har nok at arbejde med.
tirs 29. jul 07:29
Han kan da starte med at skifte målmand..
Flø er da meget bedre end Bundgaard..
Vildt de har givet 3 millioner for ham.
Flø er da meget bedre end Bundgaard..
Vildt de har givet 3 millioner for ham.
tirs 29. jul 08:44
De første 20 var Sønderjyske klart bedst. De næste 25 viste fcm klassen og maste dem. Billedet gentog sig lidt i 2 halvleg, sønderjyske startede bedst også maste fcm på. Kampen kunne har endt alt fra 5-5 til 9-7 😂 masser af chancer. Underholdende kamp.
tirs 29. jul 09:05
Franculinos bedste aktion var den han reddede på stregen. Virkelig en god afslutning som 9.5 ud af 10 gange vil gå ind.
Vejle Boldklub
tirs 29. jul 15:46
@siberia - jeg skal ikke gøre mig klog på straffespark. men jeg syns da heller ikke af FCM´s var særlig tydeligt. faktisk ligner det at FCM spilleren ligger sig ned . Gretarsson rammer ihvertfald bolden. mærkeligt, at man ikke brugte VAR på det straffe.
Klart var FCM´s sejr i orden. De er bare et bedre hold, når der spilles så åben en kamp. Men Sønderjyske kunne nu også sagtens have scoret flere mål. FCM profiterer af at Sønderjyske var temmelig uskarpe når de nærmede sig FCM´s mål. Francolino var en voldsom oplevelse. Klasse. Det samme kan man altså bare ikke sige om FCM´s defensiv. Den var ikke go og Sønderjyske kom til virkelig mange chancer. Hvis ikke FCM får strammet op defensivt kommer de ikke langt i europæisk fodbold. Og de bliver sgu heller ikke danske mestre.
Klart var FCM´s sejr i orden. De er bare et bedre hold, når der spilles så åben en kamp. Men Sønderjyske kunne nu også sagtens have scoret flere mål. FCM profiterer af at Sønderjyske var temmelig uskarpe når de nærmede sig FCM´s mål. Francolino var en voldsom oplevelse. Klasse. Det samme kan man altså bare ikke sige om FCM´s defensiv. Den var ikke go og Sønderjyske kom til virkelig mange chancer. Hvis ikke FCM får strammet op defensivt kommer de ikke langt i europæisk fodbold. Og de bliver sgu heller ikke danske mestre.