Snak

Mere indhold efter annoncen

SønderjyskE henter Troels Kløve i OB

fre 8. jul 2022

SønderjyskE lejer Troels Kløve fra OB på en toårig aftale.



Læs hele nyheden her
Fedt nok. Mange gode minder med Troels Kløve.
God handel af SE! Egentligt lidt overraskende at han vil tage "et skridt ned i liga" på nuværende tidspunkt?
Fedt at få ham tilbage.

@ Aussie

Jeg mener ikke, han er stamspiller i OB. Det vil han blive i SE.
Forhelvede Horsens… Hvorfor ikke hente en gammel spiller hjem?
Det er fint nok at få tyndet ud i spillere, der alligevel ikke får os i top 6.

Men der skal godt nok også nogle større forstærkninger til at erstatte dem end Bjørn Paulsen!
Og det kommer fra en OB-fan.
OB forsætter den fremragende stime med at gøre holdet dårligere end sidste sæson.....!

Gad vide om de melder ud, at nedrykning er målet for den kommende sæson?
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
“ Jeg mener ikke, han er stamspiller i OB. Det vil han blive i SE” - Han var måske ikke første mand på holdkortet, men var dog involveret i de fleste kampe… men SEs gevinst! 1. Division kan ende med at blive rigtigt kompetitiv i toppen…
Kompetitivt?
Hvem ser du som på første og andenpladsen udover Vejle og SønderjyskE?
- Jeg har personligt meget svært ved at forestille mig andre end de to.
Annonce