Fedt nok. Mange gode minder med Troels Kløve.
Snak
SønderjyskE henter Troels Kløve i OB
fre 8. jul 2022
fre 8. jul 2022
God handel af SE! Egentligt lidt overraskende at han vil tage "et skridt ned i liga" på nuværende tidspunkt?
fre 8. jul 2022
Fedt at få ham tilbage.
@ Aussie
Jeg mener ikke, han er stamspiller i OB. Det vil han blive i SE.
@ Aussie
Jeg mener ikke, han er stamspiller i OB. Det vil han blive i SE.
fre 8. jul 2022
Det er fint nok at få tyndet ud i spillere, der alligevel ikke får os i top 6.
Men der skal godt nok også nogle større forstærkninger til at erstatte dem end Bjørn Paulsen!
Men der skal godt nok også nogle større forstærkninger til at erstatte dem end Bjørn Paulsen!
Og det kommer fra en OB-fan.
fre 8. jul 2022
OB forsætter den fremragende stime med at gøre holdet dårligere end sidste sæson.....!
Gad vide om de melder ud, at nedrykning er målet for den kommende sæson?
Gad vide om de melder ud, at nedrykning er målet for den kommende sæson?
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
fre 8. jul 2022
“ Jeg mener ikke, han er stamspiller i OB. Det vil han blive i SE” - Han var måske ikke første mand på holdkortet, men var dog involveret i de fleste kampe… men SEs gevinst! 1. Division kan ende med at blive rigtigt kompetitiv i toppen…