Jeg håber inderligt, at DBU en dag vil give pokalturneringen en overhaling, så den i højere grad bliver et samlingspunkt for fodboldelskere på alle niveauer. Superligaklubberne skal ind tidligere, tv og stadionkrav sænkes således at hjemmebanelodtrækningen også effektueres, fjern seedning andet end lokalseedninger i de tidligere runder og afskaf dobbeltkampene.
Så må de store klubber spille med reserve og ungdom i de første mange kampe, men det ville være en fornøjelse at se flere serie og 2./3. Div klubberne få en reel chance for at gå længere og større chance for at trække en af de store.
Så må de store klubber spille med reserve og ungdom i de første mange kampe, men det ville være en fornøjelse at se flere serie og 2./3. Div klubberne få en reel chance for at gå længere og større chance for at trække en af de store.