Nordsjælland skal tage sig gevaldig sammen hvis de vil noget med denne her sæson...flot kamp af Sønderborg der viser stærk moral ovenpå sidste uges afklapsning...hold op hvor er Thomas Nørgaard undervurderet..
Snak
Sønderjyske rejste sig efter dyr FCN-brøler
søn 3. aug 16:01
Sønderjyske rejste sig fra sidste rundes knusende nederlag med en 3-2-sejr over FC Nordsjælland. Et stort forsvarskoks af Lucas Høgsberg kostede dyrt.
Læs hele nyheden her
Redigeretsøn 3. aug 16:18
Helt enig. Bortset fra at det er Sønderjyske, og at de spiller i Haderslev ;)
søn 3. aug 16:21
En jammerlig indsats af fcn som forærede sønderjyske målet til 2-1 på en kæmpe brøler. De mangler en styrmand på midten og lider under at Kia Hansen ikke er til rådighed mere. Og deres målmand er elendig. Så der skal strammes op hele vejen rundt i den ambitiøse klub.
søn 3. aug 17:07
%jens wrath
Jeg tvivler på at det er mangel på Kian Hansens tilstedeværelse?
- han har jo ikke været i nærheden af at være fast mand de seneste sæsoner.
Men nærmere at sende kvalificerede og faste spiller væk i sommerens vindue ( uden at indhente kvalitet ), er grunden til deres mangel på point.
Jeg tvivler på at det er mangel på Kian Hansens tilstedeværelse?
- han har jo ikke været i nærheden af at være fast mand de seneste sæsoner.
Men nærmere at sende kvalificerede og faste spiller væk i sommerens vindue ( uden at indhente kvalitet ), er grunden til deres mangel på point.
søn 3. aug 17:08
Jeg kunne desværre ikke se kampen idag, så så Randers - Sif i stedet for, og holder mig oftest af livetråde med eget hold.
Hvordan spillede Lyng idag, for dem der var afsted eller kunne se?
Hvordan spillede Lyng idag, for dem der var afsted eller kunne se?
IDKFA