Snak

Mere indhold efter annoncen

Sønderjyske vinker farvel til trio

ons 29. maj 2024

Emil Berggreen, Christoffer Remmer og Jonas Thorsen forlader alle Sønderjyske. Trioen har kontraktudløb med den kommende Superliga-klub. 



Læs hele nyheden her
Annonce