Snak

Mere indhold efter annoncen

Søren P efter Nordli-salg: En fed historie

man 21. jul 15:13

Randers FC har solgt Simon Bolkan Nordli til norske Rosenborg. Den 25-årige nordmand blev i den forgangne sæson kåret til årets spiller i 3F Superligaen.



Læs hele nyheden her
Med sådanne tal på én sæson, så burde Randers kunne have solgt han til en større liga... weird
Som jeg forstod på Søren P. da han blev interviewet ifm. kampen i går i Vejle så er Rosenborg den eneste klub der har rettet henvendelse. Og med Simen’s historie ift. Rosenborg kan man jo også godt forstå han vil spille der.
Liverpool og VB fan siden midt 80'erne. Bopæl v/Silkeborg men trofast VB fan. Sæsonkort til Nørreskoven - Række 12, plads 105
Sindssygt uambitiøst.
Trøjer i klædeskabet: Barcelona - Laudrup Ajax - Laudrup Tottenham Hotspur DBU landskamptrøje FC København Brøndby IF Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
Crooks.
Dejligt man i proffesionel fodbold også tager hensyn til spillernes ønsker
Er man ikke mafiøse nok når man udfærdiger kontrakter med spillerne, frikøbs klausuler, m.m. Man er jo blevet tørret flere gange gennem de senere år.
Håber de´ SP med flere lærer af fordoms tiders fejltagelser.
nielspoorboy49er
Annonce