Med sådanne tal på én sæson, så burde Randers kunne have solgt han til en større liga... weird
Snak
Søren P efter Nordli-salg: En fed historie
man 21. jul 15:13
Randers FC har solgt Simon Bolkan Nordli til norske Rosenborg. Den 25-årige nordmand blev i den forgangne sæson kåret til årets spiller i 3F Superligaen.
Læs hele nyheden her
man 21. jul 16:05
Som jeg forstod på Søren P. da han blev interviewet ifm. kampen i går i Vejle så er Rosenborg den eneste klub der har rettet henvendelse. Og med Simen’s historie ift. Rosenborg kan man jo også godt forstå han vil spille der.
Liverpool og VB fan siden midt 80'erne.
Bopæl v/Silkeborg men trofast VB fan.
Sæsonkort til Nørreskoven - Række 12, plads 105
man 21. jul 17:12
Sindssygt uambitiøst.
Trøjer i klædeskabet:
Barcelona - Laudrup
Ajax - Laudrup
Tottenham Hotspur
DBU landskamptrøje
FC København
Brøndby IF
Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)