Havde håbet at Bacary & Arsenal kunne have fundet sammen et par år endnu. Synes han har gjort det godt overordnet set (der har været et par kritiske perioder undervejs i de syv år).
Snak
Sagna bekræfter Arsenal-exit
tors 29. maj 2014
31-årige Bacary Sagna bekræfter nu, at han forlader Arsenal til sommer, når hans kontrakt udløber.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tors 29. maj 2014
Har set det tidligere indlæg om at han(Sagna)eftersigende skulle have indledt forhandlinger med City, hvilket jeg kun kan se som en gevinst for ham selv.. Jovist Zabaleta er ikke verdens yngste back, men det er heller ikke fordi de får en ung spiller i Sagna.. plus at Sagna faktisk ikke er en særlig imponerende back når det kommer til stykket
Smut til fransk fodbold, de kan nok bruge dig men ellers.. cadeau for at narre City til at smide penge på dig :P
Smut til fransk fodbold, de kan nok bruge dig men ellers.. cadeau for at narre City til at smide penge på dig :P
tors 29. maj 2014
plus at Sagna faktisk ikke er en særlig imponerende back når det kommer til stykket
Man kan jo ikke tage dig seriøst..
Arsenal siden 1999
Gooner siden 2006
tors 29. maj 2014
Han har gjort det super i sin tid i Arsenal. Nu skal pensionen bare sikres med en sikkert god City-hyre.
Op på hesten og hent Aurier!
Op på hesten og hent Aurier!
tors 29. maj 2014
plus at Sagna faktisk ikke er en særlig imponerende back når det kommer til stykket
Jøsses...
En kæmpe tak for alt Bac! Så stort at hans sidste kamp blev efterfulgt af et trofæ for det fortjener han om nogen.
FCK
Arsenal
tors 29. maj 2014
Han har gjort meget for gunners og været loyal,for det skal han have tak..
dog er hans bedste år bag ham;
Han er stadig habil defensivt, dog har han intet at byde ind med offensivt.. han går med frem men 19 ud af 20 gange trækker han tempoet ud af spillet og spiller bolden tilbage.
i min optik slet ikke god nok til en offensiv spillestil længere.. kom med aurier tak
dog er hans bedste år bag ham;
Han er stadig habil defensivt, dog har han intet at byde ind med offensivt.. han går med frem men 19 ud af 20 gange trækker han tempoet ud af spillet og spiller bolden tilbage.
i min optik slet ikke god nok til en offensiv spillestil længere.. kom med aurier tak
tors 29. maj 2014
Jovist Zabaleta er ikke verdens yngste back
Så er Zabaleta heller ikke ældre. Han er 29, i hans bedste alder og har mindst fire gode år tilbage i ham.
Folk tror automatisk han er 33 pga. udseendet.
tors 29. maj 2014
Besiktas eller Gala ender med at snuppe ham..
Dog er 3Mil Euro en for stor løn..
Dog er 3Mil Euro en for stor løn..
Besiktas & Arsenal <3