Snak

Mere indhold efter annoncen

Sagna bekræfter Arsenal-exit

tors 29. maj 2014
31-årige Bacary Sagna bekræfter nu, at han forlader Arsenal til sommer, når hans kontrakt udløber.

Læs hele nyheden her
Havde håbet at Bacary & Arsenal kunne have fundet sammen et par år endnu. Synes han har gjort det godt overordnet set (der har været et par kritiske perioder undervejs i de syv år).

Har set det tidligere indlæg om at han(Sagna)eftersigende skulle have indledt forhandlinger med City, hvilket jeg kun kan se som en gevinst for ham selv.. Jovist Zabaleta er ikke verdens yngste back, men det er heller ikke fordi de får en ung spiller i Sagna.. plus at Sagna faktisk ikke er en særlig imponerende back når det kommer til stykket

Smut til fransk fodbold, de kan nok bruge dig men ellers.. cadeau for at narre City til at smide penge på dig :P
plus at Sagna faktisk ikke er en særlig imponerende back når det kommer til stykket


Man kan jo ikke tage dig seriøst..
Arsenal siden 1999 Gooner siden 2006
Han har gjort det super i sin tid i Arsenal. Nu skal pensionen bare sikres med en sikkert god City-hyre.
Op på hesten og hent Aurier!
plus at Sagna faktisk ikke er en særlig imponerende back når det kommer til stykket


Jøsses...

En kæmpe tak for alt Bac! Så stort at hans sidste kamp blev efterfulgt af et trofæ for det fortjener han om nogen.
FCK Arsenal
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han har gjort meget for gunners og været loyal,for det skal han have tak..

dog er hans bedste år bag ham;

Han er stadig habil defensivt, dog har han intet at byde ind med offensivt.. han går med frem men 19 ud af 20 gange trækker han tempoet ud af spillet og spiller bolden tilbage.

i min optik slet ikke god nok til en offensiv spillestil længere.. kom med aurier tak
Jovist Zabaleta er ikke verdens yngste back



Så er Zabaleta heller ikke ældre. Han er 29, i hans bedste alder og har mindst fire gode år tilbage i ham.

Folk tror automatisk han er 33 pga. udseendet.
Tak for alt Bac! Lad nu vær´ at tage til Shitty.
Besiktas eller Gala ender med at snuppe ham..

Dog er 3Mil Euro en for stor løn..
Besiktas & Arsenal <3
Tak for alt Sagna. Håber han (mod forventning) holder sig fra City. Modsat en del af de andre Arsenalfans tror jeg ikke jeg ville kunne holde det ud.
Annonce