Snak
Sampdoria-chef: Nogle spillere har tabt værdi
søn 10. maj 2020
Sampdoria-direktør Carlo Osti mener, at der kan være spillere, der har tabt over 30 procent af deres værdi grundet corona-krisen.
Læs hele nyheden her
Sampdoria-direktør Carlo Osti mener, at der kan være spillere, der har tabt over 30 procent af deres værdi grundet corona-krisen.