Snak

Mere indhold efter annoncen

Sampdoria-chef: Nogle spillere har tabt værdi

søn 10. maj 2020

Sampdoria-direktør Carlo Osti mener, at der kan være spillere, der har tabt over 30 procent af deres værdi grundet corona-krisen. 



Læs hele nyheden her
Annonce