Snak

Mere indhold efter annoncen

Schwartau-lejr undrer sig: FCK kan godt spille med unge talenter

tors 17. aug 2023

Oscar Schwartaus bagland, Boutique Transfers & Management, fortæller til Ekstra Bladet, at de har svært ved at se en plan for talentet i Brøndby.



Læs hele nyheden her
Det er ufatteligt. I slutningen af sidste sæson spillede vi 8 kampe der reelt ikke betød noget. Der kunne man have set frem istedet for alt det pis
Det er vel mere ham Lyngby burde leje istedet for at kigge på Hedlund?
Det er nemt at svare på 🤷‍♂️ Brøndby (sagt som Brøndby fan) har en imbecil træner og assistent derfor spiller Oscar ikke
Brøndby er en købeklub
Han har fuldstændig ret - og det gælder alle superliga klubber dyrk vores unge talenter
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, jeg fatter det helt ærligt heller ikke. Han har gjort det godt i næsten alle kampe, som han er kommet ind i.
I grunden skægt at opleve/læse/høre, hvordan Brøndby IF er gået fra at være FCKs rival og arvefjende, til over de seneste år at være blevet FCKs lillebror med masser af mindreværdskomplekser, og dog alligevel fuld af beundring og benovelse over for storebrors gøren og laden...
Sønderjyske // Nykøbing FC // Danish Dynamite
Skændsel at han ikke spiller! Kæmpe talent!
Det er aldrig kønt at hænge vasketøjet ud i medierne og det er det heller ikke for OS.

Mængden af spilletid, holdt op imod de mærkværdige køb Brøndby har lavet, ser det heller ikke ud til at der er mere spilletid.

Men ja, JS har satset meget lidt på Masterclass, selvom det var udmeldingen. Jeg forstår simpelthen ikke hvad Brøndby og JS vil, hverken i spillestil, Masterclass eller noget.

“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
En af Danmarks allerstørste angrebstalenter.

Mon ikke AGF står og savler nu 🤤 kunne godt forestille mig han ville få masser af spilletid der.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce