Ja, som neutral er det i hvert fald irriterende at Brøndby er holdt op med at satse på egne talenter. Må da også være tankevækkende for Brøndbys fans, at de store talenter jo efterhånden ingen grund har til at vælge Brøndby frem for klubber som Nordsjælland, FCK eller sågar Lyngby, når vejen til førsteholdet er dobbelt så lang.
Snak
tors 17. aug 2023
Ord kan ikke beskrive hvor tonedøvt det er at han ikke spiller. Dejligt de melder ud, for vi fans forstår heller ingen ting!!
Hvis han ikke forlænger pga manglende spilletid, vil det være den største masterclass-fadæse ever og det vil glippe det potentielt største Brøndby salg nogensinde.
Man bliver så træt!!!
Man
Hvis han ikke forlænger pga manglende spilletid, vil det være den største masterclass-fadæse ever og det vil glippe det potentielt største Brøndby salg nogensinde.
Man bliver så træt!!!
Man
tors 17. aug 2023
Det siger mere om JS end Schwartau at han ikke spiller..
Klubben kommer ikke tilbage før JS og CV er smidt på porten
Klubben kommer ikke tilbage før JS og CV er smidt på porten
tors 17. aug 2023
Siger jo alt om hvad Brøndby er blevet til !!!!! Trist .. nedlæg bare MC det er spild af de unge TALENTERS tid
tors 17. aug 2023
Det er i hvert fald komisk at tænke på hvordan klubben agerer, når man tænker på at Mads Davidsen har været inde over som konsulent i et års tid.
Det sejler i den grad, og Brøndby virker ikke til at spille “det evige spil”, som Davidsen plejer at henvise til
Det sejler i den grad, og Brøndby virker ikke til at spille “det evige spil”, som Davidsen plejer at henvise til
tors 17. aug 2023
Men er det en 17 årig, som skal få Brøndby tilbage på rette kurs? Ja jeg er da også af den holdning, at man burde satse på egne talenter, hvilket salg af Bruus, Lindstrøm, Hermansen, Slimane egentlig meget tydeligt man gør. Dermed er Kvistgaarden også på vej frem.
Og ja Schwartau skal også have mere spilletid, men lige nu handler det nok mere om at Brøndby lige skal på rette kurs igen, hvilket ikke skal ligge på en 17 årig skylder - tværtimod skal Schwartau have nogle flere indhop i de gode kampe fx kampen i søndags hvor han sagtens kunne have fået indhop efter 2-0 målet.
Og ja Schwartau skal også have mere spilletid, men lige nu handler det nok mere om at Brøndby lige skal på rette kurs igen, hvilket ikke skal ligge på en 17 årig skylder - tværtimod skal Schwartau have nogle flere indhop i de gode kampe fx kampen i søndags hvor han sagtens kunne have fået indhop efter 2-0 målet.
tors 17. aug 2023
Hvis han ikke bliver lejet ud, kunne jeg godt forestille mig FCN smed lidt mønt efter ham. Han passer godt ind i deres koncept.
Tror ikke han forlænger hos BIF. Trænerstablen pisser ham op og ned af ryggen.
Tror ikke han forlænger hos BIF. Trænerstablen pisser ham op og ned af ryggen.
tors 17. aug 2023
Jeg kender ikke spilleren, men mon ikke at han fik spilletid hvis han virkelig var god nok?
Der er vel ingen konspiration der går ud på at holde ham ude fra Brøndbys hold. Synes for øvrigt at det er en barnlig udtalelse og sammenligning af agenten.
Der er vel ingen konspiration der går ud på at holde ham ude fra Brøndbys hold. Synes for øvrigt at det er en barnlig udtalelse og sammenligning af agenten.
FCK