Her er mange forkælede medfans herinde. “Vi vil ha vi vil ha” vi vil ligge i toppen vi vil ha MCere på holdet….
Det hænger sgu ikke sammen lige nu…Og det klæder iøvrigt ikke en forkælet 17 årig at tude over han ikke spiller
Det hænger sgu ikke sammen lige nu…Og det klæder iøvrigt ikke en forkælet 17 årig at tude over han ikke spiller