Snak

Mere indhold efter annoncen
Sagen er som Peter Sørensen også sagde.
Brøndby har alt for mange B spillere, som slet ikke er gode nok, Björk, Bell, Wikström, Hedlund, Mikkelsen m.f.
De for lov at sidde på bænken og dermed er der ikke plads til Brøndbys egne Masterclass drenge, hvilket SKAL ændres NU, ellers kan Masterclass lige så godt lukke ned.

Der SKAL skiftes træner og fodbolddirektør ud NU i Brøndby, inden det er for sent.

Alle de ligegyldige B spillere skal afvikles hurtigst muligt ved salg eller leje, så skal der købes ordentlige A spillere ind på niveau med Vallys, således at vi for et konkurrencedygtigt Brøndby hold, som kan spille med om guld, det vil give meget mere spilletid til Brøndbys egne unge, som også skal være dem der er på bænken.
AK1978
Det er sgu beskæmmende, hvor få unge talenter der har fundet vej til Brøndbys førstehold de sidste rigtig mange år. Specielt set i lyset af, at de ellers altid har været kendt for det og med stor succes (for flere årtier siden efterhånden) og ikke mindst pga. deres storstilede satsning og udmelding omkring Master Class.

Det kan jo ikke være rigtigt, at der ikke render unge talenter rundt i klubben der nærmest er lige så gode, og hvor det giver meget bedre mening at bruge dem end nordmænd og svenskere til 8-10 mill. der heller ikke er gode nok.
God pointe
I grunden skægt at opleve/læse/høre, hvordan Brøndby IF er gået fra at være FCKs rival og arvefjende, til over de seneste år at være blevet FCKs lillebror med masser af mindreværdskomplekser, og dog alligevel fuld af beundring og benovelse over for storebrors gøren og laden...

Det er bare så ramt så godt, Martbjerg. Fantastisk!!!
“I couldn't care less about the political correctness.”
I grunden skægt at opleve/læse/høre, hvordan Brøndby IF er gået fra at være FCKs rival og arvefjende, til over de seneste år at være blevet FCKs lillebror med masser af mindreværdskomplekser, og dog alligevel fuld af beundring og benovelse over for storebrors gøren og laden...


Tydeligt lille fredag er startet….

OT
Det er muligt at han ikke er til start 11 men hvorfor hulen skifter man ham ikke ind mod Lyngby da vi er foran 2-0 og Lyngby en mand nede ..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
[i]"@ Martbjerg:
I grunden skægt at opleve/læse/høre, hvordan Brøndby IF er gået fra at være FCKs rival og arvefjende, til over de seneste år at være blevet FCKs lillebror med masser af mindreværdskomplekser, og dog alligevel fuld af beundring og benovelse over for storebrors gøren og laden..."
[/i]

Det er godt nok noget af en tolkning, især hvis det sker på baggrund af, hvad en agent, der ikke er Brøndbys mand, udtaler.
Kan du komme med nogle eksempler fra ledelse eller fansgrupperinger, som udtrykker mindreværd m.v.?

Jeg har stor respekt for FCK´s forretningsevner, som er enestående i Danmark, men igen også et koncept med en bred, dyr trup som økonomisk kun er mulig pga. flere faktorer, bl.a. udlejning af Parken til landskampe, koncerter etc. Det vil ikke fungere som strategi i nogen andre klubber i Danmark.
FCN har gjort det godt med deres Afrika-akademi, men igen er de også dybt afhængige af storsalg hvertandet år.
Er jeg benovet eller beundrer jeg det? Nej, ikke mere end jeg beundrer alle, der udnytter deres potentiale og finder en unik vej, som f.eks. også FCN har gjort.
Brøndby skal finde en anden økonomisk vej og til genrejsning af klubben sportsligt - og en varig økonomisk strategi. Benovet er jeg ikke bare frustreret over, at ledelsen har forpasset nogle muligheder f.eks. op til CL-kval i 2021. Der er kæmpe forskel på at beundre og respektere.

Nu er det jo sådan, at det går op og ned i fodbold. Brøndby var dominerende fra slut 80´erne til start / midten af 00´erne, hvor FCK har haft overtaget siden. Sådan er det jo med rivalisering og balancer.
I Tyskland er der stadig rivalisering mellem Dortmund og Bayern M., selv om Bayern længe har været økonomisk og sportsligt foran alle andre klubber. Jeg tror ikke, at Dortmund føler sig som lillebror, men som noget andet.
I Skotland oplevede Rangers mange magre år med bl.a. degradering, hvor Celtic var uudfordret.
Om det decideret for eksempelvis Dortmund - eller Brøndby og deres fans - resulterer i mindreværdskompleks, oplever jeg ikke.
Jeg ville ønske, at Brøndby var bedre, og var en seriøs bejler til guldet, men jeg (og de fans jeg kender) har ikke noget mindreværd overfor FCK - eller FCN, FCM - pga. andre strukturer, og det faktum at Brøndby lige nu lider under dårlig ledelse og fejlcast på bestyrelsesformand, sportsdirektør og cheftræner. Det er sket i andre klubber, og det vil ske igen.
Det er igen lidt som at sammenligne æbler og pærer.
´This too shall pass´
Fuck CV og fuck Jesper Sørensen. Hvis de lader det her mega talent gå til spilde, så burde de have forbud mod nogensinde at have noget med fodbold at gøre igen.

Brøndby IF er en farce.
PresidentTRUMP:
"I grunden skægt at opleve/læse/høre, hvordan Brøndby IF er gået fra at være FCKs rival og arvefjende, til over de seneste år at være blevet FCKs lillebror med masser af mindreværdskomplekser, og dog alligevel fuld af beundring og benovelse over for storebrors gøren og laden..."


Det er bare så ramt så godt, Martbjerg. Fantastisk!!!


Skrevet af en som opkalder sig efter en præsident, der ikke har udviklet sig socialt og menneskeligt, siden han var 9 år gammel, og som ser verden i dikotomier.
I grunden skægt at opleve/læse/høre, hvordan Brøndby IF er gået fra at være FCKs rival og arvefjende, til over de seneste år at være blevet FCKs lillebror med masser af mindreværdskomplekser, og dog alligevel fuld af beundring og benovelse over for storebrors gøren og laden...


I grunden skægt du laver såden et indslag til en artikel der handler om et agentfirmas kommentar, måden du tørrer den af som Brøndby kommentar, indikerer jo lidt du ikke har læst artiklen ;-)
I grunden skægt at opleve/læse/høre, hvordan Brøndby IF er gået fra at være FCKs rival og arvefjende, til over de seneste år at være blevet FCKs lillebror med masser af mindreværdskomplekser, og dog alligevel fuld af beundring og benovelse over for storebrors gøren og laden...

Det er bare så ramt så godt, Martbjerg. Fantastisk!!!


Ja især hvis man ikke har læst artiklen, hvor der ingen Brøndby udtalelser er overhovedet, men mindre detalje kan jeg så forstå ;-)
Annonce