Sagen er som Peter Sørensen også sagde.
Brøndby har alt for mange B spillere, som slet ikke er gode nok, Björk, Bell, Wikström, Hedlund, Mikkelsen m.f.
De for lov at sidde på bænken og dermed er der ikke plads til Brøndbys egne Masterclass drenge, hvilket SKAL ændres NU, ellers kan Masterclass lige så godt lukke ned.
Der SKAL skiftes træner og fodbolddirektør ud NU i Brøndby, inden det er for sent.
Alle de ligegyldige B spillere skal afvikles hurtigst muligt ved salg eller leje, så skal der købes ordentlige A spillere ind på niveau med Vallys, således at vi for et konkurrencedygtigt Brøndby hold, som kan spille med om guld, det vil give meget mere spilletid til Brøndbys egne unge, som også skal være dem der er på bænken.
Brøndby har alt for mange B spillere, som slet ikke er gode nok, Björk, Bell, Wikström, Hedlund, Mikkelsen m.f.
De for lov at sidde på bænken og dermed er der ikke plads til Brøndbys egne Masterclass drenge, hvilket SKAL ændres NU, ellers kan Masterclass lige så godt lukke ned.
Der SKAL skiftes træner og fodbolddirektør ud NU i Brøndby, inden det er for sent.
Alle de ligegyldige B spillere skal afvikles hurtigst muligt ved salg eller leje, så skal der købes ordentlige A spillere ind på niveau med Vallys, således at vi for et konkurrencedygtigt Brøndby hold, som kan spille med om guld, det vil give meget mere spilletid til Brøndbys egne unge, som også skal være dem der er på bænken.
AK1978