@Damen
Tværtimod. Det er jo dig og dine fellow FCK-fans, der nægter at kigge nøgternt på kendelser tilhørsforhold aside. Fx. forsvarer I jo at Diks kigger på sin modstander udelukkende og jerner ham ned ved OB-målet. I fornægter også, at CS skulle have haft dobbeltgult efter 35 min mod Vejle og at I får et absurd straffe efter først at en forsvarer ud af balance i feltet, for så vippe bolden op på selvsamme spillers arm på en halv meters afstand, for så at få straffespark.
Derudover har I jo så fået det mest hjernedøde straffespark mod Randers og et fuldkommen identisk vi ikke fik (bortset fra vores situation var til en oplagt scoringsmulighed, mens jeres var et ret ligegyldigt træk på baglinjen), fik I mod (vistnok) Vejle. Og vi er kun 4 kampe inde i sæsonen, så at fornægte noget så åbenlyst, at I sæson efter sæson får ufatteligt meget dommerhjælp viser jo ganske glimrende, at det er dig og dine artsfæller i fck, der ikke vil se realiteterne i øjnene.
Tværtimod. Det er jo dig og dine fellow FCK-fans, der nægter at kigge nøgternt på kendelser tilhørsforhold aside. Fx. forsvarer I jo at Diks kigger på sin modstander udelukkende og jerner ham ned ved OB-målet. I fornægter også, at CS skulle have haft dobbeltgult efter 35 min mod Vejle og at I får et absurd straffe efter først at en forsvarer ud af balance i feltet, for så vippe bolden op på selvsamme spillers arm på en halv meters afstand, for så at få straffespark.
Derudover har I jo så fået det mest hjernedøde straffespark mod Randers og et fuldkommen identisk vi ikke fik (bortset fra vores situation var til en oplagt scoringsmulighed, mens jeres var et ret ligegyldigt træk på baglinjen), fik I mod (vistnok) Vejle. Og vi er kun 4 kampe inde i sæsonen, så at fornægte noget så åbenlyst, at I sæson efter sæson får ufatteligt meget dommerhjælp viser jo ganske glimrende, at det er dig og dine artsfæller i fck, der ikke vil se realiteterne i øjnene.