Skarp æt og godt indlæg af @haraltidret. Hvis man nu ser AFCON, som en bruger nævner, så vil man hurtigt se forskellen på de respektive landes spillestil konstatere, at der ikke kan generaliseres om en ‘afrikansk spillestil’. Hvis Schweinsteiger mener det er en fodboldfaglig analyse, så er den godt nok doven. Den havde fået dumpekarakter til trænereksamen i DBU, fordi den ingenting fortæller om spillestilen. Skal man blive krænket over det? Nej, det behøver man ikke, men skal man kritisere det? Ja da, i allerhøjeste grad, hvis en ekspert ikke kan lave en bedre analyse af et fodboldhold. Havde det været min medarbejder, så havde vi nok lige skulle snakke om niveauet bagefter. Som seer ville jeg også blive skuffet, hvis jeg selv leverer en markant bedre analyse, end eksperten. Det kan man godt kræve, når de står og tjener gode penge på at være fodboldkloge i TV. Niveauet er jo heller ikke altid i top herhjemme, hvilket også er skuffende. Og niveauet i disse debattråde… tja, de er jo, hvad de altid har været…