Hvis OB vil tage et skridt op og være forhåndsfavoritter til at lande placeringer i laget 4-7, så det kræver det en opgradering af truppen. Hvis de kan og er klar til at lægge de nødvendige midler (og det lyder det til på meldingerne fra Troels Bech og ejerskabet), så giver det mening at skibe Bürgy ud. Fint at give ham chancen for europæisk bold her i den senere del af karrieren.
Men i dette transfervindue er behovet så nu både en venstrebenet (helst) forsvarsspiller på et rigtig godt niveau, at Askou ikke sælges eller erstattes på samme niveau, og at Bürgy erstattes minimum på niveau (som førstereserve til midterforsvaret) og gerne en halv hylde højere for at øge konkurrencen og niveauet hos indskiftere. Gomez skal ud, Bojang bør højest være andenreserve.