Snak

Mere indhold efter annoncen

Schweizisk mesterklub meldes tæt på Bürgy

ons 24. jun 10:16

OB er ifølge Tipsbladet tæt på at sælge forsvarsspilleren Nicolas Bürgy til den schweiziske mesterklub Thun.



Læs hele nyheden her
Fint fint salg.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Puha! Så skal der godt nok snart hentes noget ind! Også hvis man forventer at Askou også ryger i dette vindue. Så er der Gomes og Bojang tilbage.
Fint. Der skal ske noget med det forsvar.
Præcis. Der skal nemlig ske ting og sager med det forsvar. Og der skal sgu også fart ind.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Hvis OB vil tage et skridt op og være forhåndsfavoritter til at lande placeringer i laget 4-7, så det kræver det en opgradering af truppen. Hvis de kan og er klar til at lægge de nødvendige midler (og det lyder det til på meldingerne fra Troels Bech og ejerskabet), så giver det mening at skibe Bürgy ud. Fint at give ham chancen for europæisk bold her i den senere del af karrieren.

Men i dette transfervindue er behovet så nu både en venstrebenet (helst) forsvarsspiller på et rigtig godt niveau, at Askou ikke sælges eller erstattes på samme niveau, og at Bürgy erstattes minimum på niveau (som førstereserve til midterforsvaret) og gerne en halv hylde højere for at øge konkurrencen og niveauet hos indskiftere. Gomez skal ud, Bojang bør højest være andenreserve.
Bare handlen ikke går i fisk.
Annonce