Jeg ville også hellere sidde på bænken i Barcelona end i kolde, triste, rainy Manchester.
Snak
Se billederne: Rashford er landet i Barcelona
søn 20. jul 23:53
Videoer på de sociale medier viser, at Marcus Rashford er landet i Barcelona, hvor han forventes at blive præsenteret snart.
Læs hele nyheden her
man 21. jul 02:08
Det er simpelthen så mærkeligt en handel - ikke af Rashford, for jeg forstår skam godt, at han gerne skifter fra United til Barcelona, det tror jeg langt de fleste forstår, men hvorfor fanden vil Barca dog hente ham?!
Redigeretman 21. jul 02:36
Det er simpelthen så mærkeligt en handel - ikke af Rashford, for jeg forstår skam godt, at han gerne skifter fra United til Barcelona, det tror jeg langt de fleste forstår, men hvorfor fanden vil Barca dog hente ham
Barca vil gerne have en kantspiller der kan udfordre en vs en fordi man vil spille Raphinha mere som 10’er Nico var første prioritet og Luis Diaz anden prioritet. Den ene ville hellere blive i Bilbao og den anden er for dyr så nu endte man på det prisvenlige alternativ med Rashford
Derudover får man i Rashford en spiller der kan aflaste på alle tre positioner i front
Han er lidt en lottokupon men hvis han trives og genfinder noget af det niveau han havde kan det blive en kæmpe gevinst for Barca og ellers en fin rotationsspiller så både Yamal, Raphinha og Lewa/Torres kan spares til de store kampe
Synes faktisk lejeaftalen giver fin mening nu man ikke fik en spiller der fremtidssikrer positionen og man kan sondere mulighederne hvis Rashford ikke har niveauet og gå efter den spiller man gerne vil have til positionen om en sæson når økonomien også bedre tillader det
Den seneste spiller Barca er meldt interesseret i til positionen er Rodgrygo hvilket imo vil være et perfekt match for både Barca og Rodgrygo men den handel kommer af gode grunde ikke til at finde sted
Redigeretman 21. jul 04:20
Det er simpelthen så mærkeligt en handel - ikke af Rashford, for jeg forstår skam godt, at han gerne skifter fra United til Barcelona, det tror jeg langt de fleste forstår, men hvorfor fanden vil Barca dog hente ham
Rashford gjorde det glimrende for Aston Villa i sidste sæson, blandt andet i Champions League hvor han kørte rundt med PSG´s bagkæde, så med tanke på manglen på reelle alternativer pt. er det vel ikke så underligt igen. Han kan dække flere pladser, og er jo på ingen måde dårligere end Ferran Torres som 9´er f.eks.
Rashford gjorde det glimrende for Aston Villa i sidste sæson, blandt andet i Champions League hvor han kørte rundt med PSG´s bagkæde, så med tanke på manglen på reelle alternativer pt. er det vel ikke så underligt igen. Han kan dække flere pladser, og er jo på ingen måde dårligere end Ferran Torres som 9´er f.eks.
man 21. jul 05:58
Hvordan det er mærkeligt er mig en gåde. Rashford har spillet sindsygt godt for villa så det er da total forståeligt at en stor klub hapser ham. Han ville ha passet bedre i Madrid med de andre englænder
man 21. jul 07:18
Det er klart, det er langt fra drømmehandlen for Barca, men i sidste ende den eneste mulighed som markedet tillader.
Det er umiddelbart en handel med lav risiko, hvor man, som med Joao Felix, bare sender ham tilbage næste sommer hvis han ikke leverer hvad man håber.
Det er umiddelbart en handel med lav risiko, hvor man, som med Joao Felix, bare sender ham tilbage næste sommer hvis han ikke leverer hvad man håber.
man 21. jul 08:13
Rasford har store kvaliteter. Men har ikke haft et system og en træner til at folde ham ud.
Det tror jeg Flick kan. Til gengæld en gåde af de største, at fokus er i angrebet og ikke backerne. Går Baldé og Koundé i stykker, så har Barca et problem. Det så man i slutningen af sæsonen. Forfærdeligt forsvarsspil når backerne erstattes af middelmådige spillere.
Det tror jeg Flick kan. Til gengæld en gåde af de største, at fokus er i angrebet og ikke backerne. Går Baldé og Koundé i stykker, så har Barca et problem. Det så man i slutningen af sæsonen. Forfærdeligt forsvarsspil når backerne erstattes af middelmådige spillere.
man 21. jul 08:16
Forskellen er, at der faktisk er reele alternativer på backerne, det er der ikke på kanterne, så det vil være endnu mere katastrofalt hvis Yamal pg Raphinha går i stykker.
Det gør altid ondt når profiler bliver skadet, men på backerne har man solide reserver der kan træde til, ikke spille champions league semifinaler, men det har de færreste hold vel.
Det gør altid ondt når profiler bliver skadet, men på backerne har man solide reserver der kan træde til, ikke spille champions league semifinaler, men det har de færreste hold vel.
man 21. jul 13:50
Hvordan det er mærkeligt er mig en gåde. Rashford har spillet sindsygt godt for villa så det er da total forståeligt at en stor klub hapser ham.
Han var god for Aston Villa, men vi taler her om en halv sæson, som jeg ikke synes udligner, hvad man har set fra ham i flere sæsoner, efterhånden. Det er ikke uden helt uforklarlig grund, at ingen af klubberne i England bed på, til trods for hans succesfulde ophold i Aston Villa, lige så vel som Barca, Bayern og andre klubber havde ham som en mulighed et godt stykke nede på deres liste -3 Barcas tiltro til ham, er jo i øvrigt heller ikke større end, at man blot lejer ham i første omgang.
Jeg ved ikke, hvordan lønpakken er skruet sammen for ham i Barca, men jeg håber det er på en måde, hvor man ikke efter for hele lønnen, for ellers tror jeg han kan blive et rigtig dyrt bekendtskab i den ene sæson. Han kan selvfølgelig også blive en succes som i Villa, men han blev hentet dertil under nogle forudsætninger, som jeg ikke ser for ham i Barca; dér bliver han bare en af mange, ligesom han har været i United, hvilket jeg er nysgerrig på at se, hvordan passer ham.
Jeg æder hjertens gerne mine ord igen, såfremt han får succes, for Rashford er en god fyr, der fortjener medgang. Jeg er dog super skeptisk.
Han var god for Aston Villa, men vi taler her om en halv sæson, som jeg ikke synes udligner, hvad man har set fra ham i flere sæsoner, efterhånden. Det er ikke uden helt uforklarlig grund, at ingen af klubberne i England bed på, til trods for hans succesfulde ophold i Aston Villa, lige så vel som Barca, Bayern og andre klubber havde ham som en mulighed et godt stykke nede på deres liste -3 Barcas tiltro til ham, er jo i øvrigt heller ikke større end, at man blot lejer ham i første omgang.
Jeg ved ikke, hvordan lønpakken er skruet sammen for ham i Barca, men jeg håber det er på en måde, hvor man ikke efter for hele lønnen, for ellers tror jeg han kan blive et rigtig dyrt bekendtskab i den ene sæson. Han kan selvfølgelig også blive en succes som i Villa, men han blev hentet dertil under nogle forudsætninger, som jeg ikke ser for ham i Barca; dér bliver han bare en af mange, ligesom han har været i United, hvilket jeg er nysgerrig på at se, hvordan passer ham.
Jeg æder hjertens gerne mine ord igen, såfremt han får succes, for Rashford er en god fyr, der fortjener medgang. Jeg er dog super skeptisk.