Snak

Mere indhold efter annoncen
Hva vil barce med ham. Manden er done.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Jeg ved ikke, hvordan lønpakken er skruet sammen for ham i Barca


Han skulle umiddelbart være gået 20-30% ned i løn for at det kunne lade sig gøre samt være top motiveret for at komme til Barca

Jeg ser som nævnt denne lejeaftale som en god løsning for at få en ‘billig’ spiller ind hvis karriere var stagneret nu man ikke fik Nico og Diaz er for dyr.

Worst case har man en spiller der kan aflaste specielt på kanterne for Yamal og Raphinha på tidspunkter det giver mening en enkelt sæson mens man finder en bedre løsning og best case får man en verdensklasse wing på 27 som man kan få for en slik ift hvad markedsværdien vil være på ham hvis han genfinder noget af sit gamle niveau
Annonce