Snak

Mere indhold efter annoncen

Seks Superliga-kampe på samme tid

søn 20. mar 2022

Søndag venter en stor fodbolddag, hvor især 3F Superligaen er i fokus, da seks kampe spilles på samme tid, når grundspillets sidste runde afvikles.



Læs hele nyheden her
Aldrig forstået hvorfor det skal være på samme tid, så man ikke kan se dem.
Brøndby IF - FC Barcelona
Bl.a. fordi at SønderjyskE tabte med vilje, for at få en nemmere pulje i nedrykningsspillet.
Men det er ikke videre relevant længere, eftersom nedrykningsspillet ikke er delt op i 2 puljer.
Normalt er det vist for spændingens skyld, og for at holdene ikke kan lukrere på andres resultater når tingene skal afgøres. Men lige denne gang havde det ikke været nødvendigt at spille dem samtidig, synes jeg, når top6 allerede er fundet.
Se gratis fodbold fra 2.Diviision :

2-division.dk<streaming

Kl.13 : Næstved - HIK
Kl.14 : AB - Thisted
Kl.15 : Kolding - Frederiksberg 2000
kimjen
Kampene har jo været planlagt til det tidspunkt hele sæsonen, og så er det lidt problematisk at ændre det en uge før....
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Det har jo også til evig tid været for dumt at have to nedrykningspuljer. Det giver jo ikke engang en fair konkurrence, samt hvem gider se de samme hold møde hinanden 10 gange. Der burde bare være en pulje i hver halvdel, og så kunne man i stedet fokusere på de afgørende kampe ift. top6 denne dag, hvis der var nogen.
Annonce