I medgang og modgang 🫣
Snak
ons 22. maj 2024
Fair nok med en opsang men i stedet for at pege fingre af BIF, burde man måske i højere grad fokusere egne storaktionærer, der ikke synes særligt interesseret i den del af PSE, der har med fodbold at gøre.
ons 22. maj 2024
Træk lige vejret, sektion 12😵💫
- lad da traditionen være som den er.
Så vidt jeg husker startede det i 2004, og fck har ikke vundet hvert år siden.
Jeg glæder mig til at stå og opleve den happening, som giver en positiv stemning.
- måske i bør i se indad, og i stedet for droppe jeres evige pyro, som koster klubben urimelige summer, hvilket ville kumme bruges på en masse andet fornuftigt ???
- lad da traditionen være som den er.
Så vidt jeg husker startede det i 2004, og fck har ikke vundet hvert år siden.
Jeg glæder mig til at stå og opleve den happening, som giver en positiv stemning.
- måske i bør i se indad, og i stedet for droppe jeres evige pyro, som koster klubben urimelige summer, hvilket ville kumme bruges på en masse andet fornuftigt ???
ons 22. maj 2024
At bringe Brøndby og GFH ind i det, fremfor at rette blikket indad og fokusere på en egen bestyrelse uden fodboldbaggrund, og der forlader mødet inden det reelt går i gang, er direkte pinligt. Det vidner ikke om det overskud, klasse og storhed, man gerne vil signalere, men et selvværd baseret på sammenligninger udadtil.
ons 22. maj 2024
Imponerende ubegavet skrevet - tanken og indledningen var ellers god. Hvorfor bringe Brøndby ind i det - og vil ægte FC’ere egentlig foretrække FCM vinder fremfor Brøndby?
Byens Hold? Licens i Gentofte og træner på Frederiksberg… Hader alt ved Herning. 2026/27 handler for BIF om at undgå nedrykning.