Virker lidt som om nogen burde have trukket vejret og lade skuffelsen synke ind i ro og mag. Det oser langt væk af dårlige tabere i sektionens ledelse. Hold da fast i jeres, omend lidt mærkelige, badedyrshappening - da det samler jeres fans og skaber en god stemning. Nu virker det bare som 5 årige, der ikke vil have is, når mor og far er dumme. Og slutteligt - kommentaren om Brøndby er så tåkrummende pinlig med tanke på FCK´s egen historik og ledelsesstil. Men virkelig underholdende læsning - det må man give dem.
Snak
tors 23. maj 2024
Er det Brøndby fans der tuder over et indlæg lavede af sektion 12? Det kan man sgu ikke rigtig tage seriøst
tors 23. maj 2024
Hvem tuder? Tror i overvejende grad det er normale mennesker, som synes det er en anelse ynkeligt og griner lidt af, at man så ofte har et behov for at nævne Brøndby i sammenhæng med interne anliggender i FCK
tors 23. maj 2024
Er det Brøndby fans der tuder over et indlæg lavede af sektion 12? Det kan man sgu ikke rigtig tage seriøst
Virker egentlig ligeså meget til at det er FCK-fans der finder den afsluttende Brøndby-kommentar fra Sektor 12 besynderlig. Men ok, det er selvfølgelig ikke første gang man begynder at snakke om Brøndby i alle mulige sammenhænge på Østerbro, så vi er jo efterhånden vant til det.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
tors 23. maj 2024
Støtten er der åbenbart kun hvis det går godt og mega pinlig udtalelse at bringe Brøndby ind i det her. Noget som de desværre for ofte har for vane og som jeg ikke fatter.
De kunn passende starte med at droppe deres acab banner, pyro og selv gøre mere for ar begrænse alt den ballade der desværre også er og som vi også har set i CL
Hvad håber de at opnå?
De kunn passende starte med at droppe deres acab banner, pyro og selv gøre mere for ar begrænse alt den ballade der desværre også er og som vi også har set i CL
Hvad håber de at opnå?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Redigerettors 23. maj 2024
Er der lidt splittelse på den københavnske fanscene?? Lyder da lidt sådan med de ting man skriver både herinde og andre steder.
OT:
Super random at s12 skal bestemme hvad man skal og ikke skal på stadion
OT:
Super random at s12 skal bestemme hvad man skal og ikke skal på stadion
tors 23. maj 2024
@ohanna4: der er vel ikke noget nyt i at de mest toneangivende fraktioner prøver at sætte dagsordnen. Det ser man i stort set alle klubber.
At S12 her kommer med deres besyv har jeg heller intet problem med. Men at de afslutningsvis hiver BIF ind i den, er en ommer. Virkelig underligt.
@dinDokter: nope. I hvertfald Ikke mig eller dem jeg står med på tribunen.
tors 23. maj 2024
Er det Brøndby fans der tuder over et indlæg lavede af sektion 12? Det kan man sgu ikke rigtig tage seriøstdet er lidt ligesom kollegaen på kontoret der spørger om hvad klokken er I Bangkok, i stedet for selv at google det. Her kunne du bare læse kommentarerne og finde svaret. Egne og andre fans der synes det er en ommer.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
tors 23. maj 2024
Oh my God.
Fed fankultur. Super.
“Det skulle have været en festdag” - det er skidt både at være meget arrogant og en dårlig taber.
Fed fankultur. Super.
“Det skulle have været en festdag” - det er skidt både at være meget arrogant og en dårlig taber.
Aarhusianer og glødende AGF-fan siden fødslen.