Snak

Mere indhold efter annoncen
Kunne det være at FCM og BIF ( Samt FCN) bare har ramt den bedre. At FCK har ydet det ypperste, men de 2-3 andre hold bare har været bedre...............


Den der vinder superligaen i 23/24, vinder ikke fordi de er de bedste, men pga andre holds fejl samt manglende topniveau og kontinuitet.

FCK har vaklet over mange kampe, over hele sæsonen. De problemer som de havde i starten af sæsonen, koster stadig point i slutningen af sæsonen. FCK har tabt 9 kampe, det er simpelthen for meget med den trup og de profiler. Sorry to say.
Hvorfor eksponerer bold.dk et billede med pyro, når både klubber og divisionsforening vil have det fjernet?
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
´Bold.....´ Okay... Så man er ikke de bedste, når man vinder mesterskabet? Logikken må så være: "Vi, FCK, er bedre end alle de andre. Vi vinder dog ikke alle vores kampe; dertil er vi alt for ustabile - men det gør os ihvertfald ikke dårligere end de andre." Jøsses, der må snart indføres et IK-filter for brugere på bold.dk.
Forfærdelig journalistisk arbejde. Traditionen er nemlig at det er når FCK "VINDER" før sidste spille runde. Ikke den falske myte som bold.dk bt og andre medier turnere rundt med. Desuden så er det forhåbentligt ikke sidst superliga runde for FCK da vi med en sejr søndag skal spille play-off mod Randers eller Viborg.
Den der vinder superligaen i 23/24, vinder ikke fordi de er de bedste, men pga andre holds fejl samt manglende topniveau og kontinuitet.


Det er selvmodsigende. Hvis de andre klubber har været dårligere qua fejl, manglende topniveau og kontinuitet har vinderen jo også været bedre.

FCK har vaklet over mange kampe, over hele sæsonen. De problemer som de havde i starten af sæsonen, koster stadig point i slutningen af sæsonen. FCK har tabt 9 kampe, det er simpelthen for meget med den trup og de profiler. Sorry to say.


Og det har BIF og FCM været bedre til at undgå. Hvorfor tage noget fra de andre blot fordi FCK har kegler rundt i deres egne fejl?
Jeg er for så vidt enig i at jeg 3./4.-pladsen til trods hellere ville gå ind til næste sæson med FCKs setup end de andre, men i denne sæson har FCM og Brøndby bevist at de har været bedre i Superligaen.
Sæsonen i år har vel ikke været specielt dårlig jvf de forrige 3 sæsoner

23/24
31 18 4 9 63-37 26 58
22/23
32 18 5 9 61-35 26 59
21/22
32 20 8 4 56-19 37 68
20/21
32 16 7 9 61-53 8 55
Annonce