Kunne det være at FCM og BIF ( Samt FCN) bare har ramt den bedre. At FCK har ydet det ypperste, men de 2-3 andre hold bare har været bedre...............
Den der vinder superligaen i 23/24, vinder ikke fordi de er de bedste, men pga andre holds fejl samt manglende topniveau og kontinuitet.
FCK har vaklet over mange kampe, over hele sæsonen. De problemer som de havde i starten af sæsonen, koster stadig point i slutningen af sæsonen. FCK har tabt 9 kampe, det er simpelthen for meget med den trup og de profiler. Sorry to say.