Beslutningen siger alt: Profit vægter højere end fans. I stedet for at investere i stadionoplevelsen og kampdage, vælger ledelsen igen den hurtige gevinst.
Er det ikke på mange måder netop det, FCK har stået for i mange år? Er det ikke det mange andre fans har drillet dem med i mange år, i forhold til at kalde dem PSE?
Er det ikke netop denne kapitalistiske tilgang der har ført dem til at være den mest vindende klub i nyere dansk fodbold?
Hvordan kan man være fan af FCK og ikke have fanget denne pointe?