FCKs ledelse er da helt ude i hampen. Skal der noget andet til, skal det da slet ikke være klam fastfood. Jeg holder med fansene her - og ønsker i øvrigt ikke noget godt for FCK ;-)
Snak
tirs 7. apr 01:57
Spot on @faglig insigt.
Når de skal have døgnåbent ranker jeg også at FCK fans udgør en ret lille del af den forventede forretning.
Når de skal have døgnåbent ranker jeg også at FCK fans udgør en ret lille del af den forventede forretning.
Loyal med dem der vinder
tirs 7. apr 02:08
#haraltidret
Det er ikke altid at jeg er enig med dig, men synes at du denne gang har et fornuftigt indspark i debatten.
At sektionen kommer sådan et statement, tager jeg ikke seriøst.
- det må vel være en lille kerne som har flettet det brev sammen..??
Personligt har jeg ikke brugt McDonald’s i mange år, da kvaliteten er begrænset og deres burgere bliver jo også bare mindre og mindre, samt prisen stiger og stiger…!
Det er ikke altid at jeg er enig med dig, men synes at du denne gang har et fornuftigt indspark i debatten.
At sektionen kommer sådan et statement, tager jeg ikke seriøst.
- det må vel være en lille kerne som har flettet det brev sammen..??
Personligt har jeg ikke brugt McDonald’s i mange år, da kvaliteten er begrænset og deres burgere bliver jo også bare mindre og mindre, samt prisen stiger og stiger…!
tirs 7. apr 03:09
Egentlig er jeg ligeglad med MacD - spiser aldrig deres affaldsmad.
Men synes Parken har lov til at optimere stedet for profit det er en forretning.
Jeg holder med FCK - men er ikke glad for deres fans.
De bøder de til stadighed fremkalder, vold og svinere i gaderne efter kampene.
Jeg er dem helst foruden.
Men synes Parken har lov til at optimere stedet for profit det er en forretning.
Jeg holder med FCK - men er ikke glad for deres fans.
De bøder de til stadighed fremkalder, vold og svinere i gaderne efter kampene.
Jeg er dem helst foruden.
tirs 7. apr 07:07
Jeg forstår sagtens synspunktet med at man gerne så noget andet end en ærkeamerikansk fastfoodkæde. Man kan kalde det tonedøvt osv, men sandheden er bare, at folk har holdninger til forbruget som er lige så tomme som kalorierne i burgerne. Der går et boykot i gang og om 3-6 måneder har folk glemt deres holdninger. For ikke mange måneder siden købte ingen cola og Heinz fordi det var amerikansk, i dag kan dagligvarehandlen ikke se en forskel længere. Så de gode intentioner og holdninger viser sig desværre ofte ikke at holde ret længe.
Kendt som Eiskalt indtil Medielogin skulle gøre livet besværligt...
Redigerettirs 7. apr 08:30
Alle ved at McD er skrald, men de fleste spiser der alligevel en gang imellem.
tirs 7. apr 10:48
Sektion 12 burde boykotte sig selv ind til de har lært at opføre sig ordentligt til kampene
tirs 7. apr 11:15
"Jeg forstår sagtens synspunktet med at man gerne så noget andet end en ærkeamerikansk fastfoodkæde. Man kan kalde det tonedøvt osv, men sandheden er bare, at folk har holdninger til forbruget som er lige så tomme som kalorierne i burgerne. Der går et boykot i gang og om 3-6 måneder har folk glemt deres holdninger. For ikke mange måneder siden købte ingen cola og Heinz fordi det var amerikansk, i dag kan dagligvarehandlen ikke se en forskel længere. Så de gode intentioner og holdninger viser sig desværre ofte ikke at holde ret længe."Enig i at hukommelsen ofte er kort - og at civile aktioner som boykots, demonstrationer o.a. har vanskelige betingelser, især hvis de ikke støttes af stærke samfundsinstitutioner o.a. Historisk har boykots været stærkest når stats- og erhvervsaktører har deltaget aktivt, hvilket bl.a. sås omkring Sydafrika, hvor det lykkedes civilsamfundene i store dele af Vesten at presse staterne og erhvervslivet til at deltage. Situationen var imidlertid en anden; vestlige lande havde begrænset interesse i at opretholde Apartheid-styret og dermed blev presset mindre omkostningstungt - mens boykots af USA vil være yderst sårbart for f.eks. de europæiske stater og erhvervsliv at støtte. Bl.a. derfor vil civile kampagner mod USA have svære kår og formentligt hurtigt tabe momentum, hvilket også lader at være sket for nuværende.
I øvrigt helt enig i at FCK, ligesom alle andre kommercielle fodboldforetagender, er baseret på kapitalisme - og så er det jo sådan at kapitalismen kan udfoldes på forskellig vis, lige fra mor/far virksomheder i regulerede lokalområder til transnationale kapitalfondes hyperkapitalisme og markedsfundamentalisme. Blandt FCK´s fans har der altid fandtes tilhængere i begge ender af skalaen, så vidt jeg husker kalder Steve Highway det (frit oversat) striden mellem KB´s uddøende vs´ere og Strandvejens dårligt integrerede elitedrenge.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8