Snak

Mere indhold efter annoncen

Sektion 12 vil boykotte McDonald's i Parken

man 6. apr 22:07

Sektion 12 revser FC Københavns ledelse for at erstatte et gammelt samlingspunkt for fans med en McDonald's, og fansene opfordrer derfor til at boykotte fastfoodrestauranten i Parken.



Læs hele nyheden her
Opbakning herfra til S12.

En aftale hvor både FCK og McDonalds har givet afkald på flere ting, uden hensynet til fansene/kunderne.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
FC Kapitalisme ekspanderer igen
Skal osten i cheeseburgeren så også være hvid...
...
Som om at det holder særlig længe, og mon ikke at McDonald´s overlever dette lille boykot.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020). \"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"  - Ian Rush om sin tid i Juventus. https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Endnu en fjoget markering fra sektionen.

Det er efterhånden svært at tage dem alvorligt, så meget der ikke vedkommer dem, som de har en holdning til. Men okay, hvis man er til ACAB, had til investorer og anden ekstrem socialisme, kan det måske give mening.
McD ville ellers kunne sælge mange Happy Meals på den sektion.
Synes der er en mærkværdig mangel på sympati for danske fodboldfans i denne tråd. Fanoplevelsen bliver udvandet i alle vores klubber i disse tider, så synes bestemt det er værd at bakke op, når nogen af os tager kampen op.

Jeg er i øvrigt på ingen måde fan af FCK.
Ikke et ondt ord om mine ellers gode BIF-venner men tåberne her begynder så småt at lyde og opføre sig mere og mere som disse. Tåkrummende.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Totalt latterligt...der er 200 til den nærmeste McD på Østerbrogade...hvis folk ikke magter at gå 200 m...så er det nok fordi at folk ikke gider deres skrald..
Annonce