Det er korrekt,, omvendt har Danmark så heller aldrig været i en VM Finale, eller VM slutspil, eller VM Semifinaler - så prædikatet "lillebror i Rødt og Hvidt" er på sin plads i den her kontekst...😃
OBS: Godt at se du fik det rettet...😉....hvornår spiller DK sin næste kamp ved slutrunden ?
OBS: Godt at se du fik det rettet...😉....hvornår spiller DK sin næste kamp ved slutrunden ?