Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er korrekt,, omvendt har Danmark så heller aldrig været i en VM Finale, eller VM slutspil, eller VM Semifinaler - så prædikatet "lillebror i Rødt og Hvidt" er på sin plads i den her kontekst...😃

OBS: Godt at se du fik det rettet...😉....hvornår spiller DK sin næste kamp ved slutrunden ?
det mindste har Danmark ikke tabt 7-1 til Tyskland

Tilgengæld har i så aldrig kunne slå Australien, ved en VM slutrunde....😄
Hvornår har mægtige Sverige tænkt sig at vinde EM?
Hvornår har mægtige Sverige tænkt sig at vinde EM?

Måske en dag, hvor de ikke er i stand til at kvalificere sig og i stedet kommer med på et wildcard?
Brøndby, Landsholdet
Så altså lidt som at kvalificere sig gennem Nations League, når man ikke er dygtig nok til at kvalificere sig gennem den "svære" kvalifikation? Jamen så kan de jo passende vinde VM 2026 inden EM 2028.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så altså lidt som at kvalificere sig gennem Nations League, når man ikke er dygtig nok til at kvalificere sig gennem den "svære" kvalifikation?

Nej, de kvalificerede sig efter de regler, der nu engang er - modsat Danmark i ´92.
Brøndby, Landsholdet
Nå det var da flot at Danmark kunne vinde EM 92 ved at bryde reglerne.
Nå det var da flot at Danmark kunne vinde EM 92 ved at bryde reglerne.

Nu skrider det for dig, Hey.
Brøndby, Landsholdet
Måske en dag, hvor de ikke er i stand til at kvalificere sig og i stedet kommer med på et wildcard?

Det lyder også som den rigtige måde at gøre det på - altså ad sportslig vej.
Nu skrider det for dig, Hey.


For svært at komme på et bedre comeback?

Kedeligt.
Annonce