Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg kører ikke banter. Jeg mener bare, at VM er skabt til at sende dårlige hold videre. Derudover holder jeg med Tyskland(bor også her) og jeg morer mig stadig over 7-1 sejren.

Japan er også et dejligt land. Sandsynligvis også en mere sympatisk nation end Brasilien.
Jeg kører ikke banter. Jeg mener bare, at VM er skabt til at sende dårlige hold videre. Derudover holder jeg med Tyskland(bor også her) og jeg morer mig stadig over 7-1 sejren.

Japan er også et dejligt land. Sandsynligvis også en mere sympatisk nation end Brasilien.


Tja 4 VM titler er stort for dem. Japan er da absolut et super land 🙂
Ro på, Deportivo Fas. Der er folk herinde, der ikke er gamle nok til at huske Brasiliens seneste sejr.

Brasilien er i øvrigt ret meget lillebror til Argentina hvad fodbold angår.
Ro på, Deportivo Fas. Der er folk herinde, der ikke er gamle nok til at huske Brasiliens seneste sejr.

Nej, indsigt og fordybelse er en mangelvare i disse tider, tråden er jo heller ingen undtagelse😉

Brasilien er i øvrigt ret meget lillebror til Argentina hvad fodbold angår.

I FIFA sanktioneret turneringer er Brasilien vist foran med 20-12.
Se i hellere se komme lidt ind i skyggen. Det skal nok gå alt sammen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fair nok det er lidt for meget "Shooting fish in a barrel" over det nu....

Iøvrigt tillykke til Ecuador med den forventede sejr over Tyskland....og så i svenskerfarver and all...
@Lizard

Jeg har jo netop skrevet, at Brasilien skal ud af skyggen :)

Deportivo

Indsigt er i hvert fald, at Argentina har flere titler end Brasilien. Det gider jeg altså heller ikke at underholde mere om. Det er ikke mere end en Google Søgning, og i dag er der også AI til at hjælpe.

Lad os give hånd på diskussionen og afslutte den med tallene 4 og 1…
Du virker uintelligent, Danmark har kvalificeret sig til langt de fleste slutrunder i mange år, i modsætning til Norge og Sverige. Du er en Trump vælger der opfinder dine egne facts.
Beklager mit sene svar, har haft Sash! - Ecuador som lydtapet det meste af eftermiddagen her, her i det gode vejr....

Nuvel en afsluttende kommentar herfra.

Indsigt er i hvert fald, at Argentina har flere titler end Brasilien. Det gider jeg altså heller ikke at underholde mere om. Det er ikke mere end en Google Søgning, og i dag er der også AI til at hjælpe.

Det interessante her er jo så, at I "major title comparison vinder BRA med 75 mod 55 "( der dækker over kon, inter-kon og FIFA turneringer)

I FIFA regi hedder den nu 31-11 i brasiliansk favør

Lad os give hånd på diskussionen og afslutte den med tallene 5 4 og 3 1

Har lige rettet dig en sidste gang, i tilfælde af du pludselig finder job i Argentina, skal du jo have styr på terminologien.

Elendig musiksmag har du også, ikke overraskende.
Annonce