Snak

Mere indhold efter annoncen

Selvtillid i Sverige: Vi kan gå hele vejen

I går 04:00

Elliot Stroud har stor tro på, at Sverige kan blive ved med at levere ved VM og gå hele vejen. Han er derfor ligeglad med, om svenskerne skal møde Norge eller Frankrig i 1/16-finalen.



Læs hele nyheden her
Kunne være sjovt med Norge Sverige i næste runde
Michael 8
Kunne være sjovt hvis Sverige når langt, tror dog ikke det er særligt realistisk.
Det skal han vel helst også tro på, men de har da ikke vist noget som skulle begrunde det.
Dette VM er konstrueret til, at man skal gå videre. Pengene har desværre vundet her. Et dårligt hold som Sverige skal naturligvis ikke gå videre.
Ja det giver total mening fra et hold der har vundet 3-4 kampe på 2 år 😄
Trøjer i klædeskabet: Barcelona - Laudrup Ajax - Laudrup Tottenham Hotspur DBU landskamptrøje FC København Brøndby IF Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Et dårligt hold som Sverige skal naturligvis ikke gå videre.

Er de så dårlige? Jeg så ikke kampen mod Japan, men ud fra stats, var de fuldstændig jævnbyrdige.
Brøndby, Landsholdet
...tja i det mindste fik Sverige da point mod Japan ved en VM slutrunde, modsat lillebror i rødt og hvidt...😃
DeportFis

Godt at se trollen bliver luftet ud her til morgen :)
Det passer jo 1-3 kontra 1-1, eller blev det for svært for dig ?
I det mindste har Danmark ikke tabt 7-1 til Tyskland
Annonce