Snak

Mere indhold efter annoncen

Semou glad for Mike J-samarbejde

tirs 31. jul 2012
Brøndby-spilleren Franck Semou glæder sig over gårsdagens sejr over Silkeborg, mens han også roser samarbejdet med Mike Jensen på den centrale midtbane.

Læs hele nyheden her
Nyd det så længe det varer.

Semou har fandeme et af eneste lyspunkter indtil videre.
Brøndby IF Liverpool FC Sammenholdet gir\' mig håb!
Jeg havde gerne set ham hen hvor pebberet gror før sæson start, da jeg mener han var mega langsom og usikker i sine indhop i foråret.

Men jeg må sige, han har overrasket mig positivt og var igen et af lyspunkterne. Nu virker han pludselig hurtig og sikker i sit spil, mister ikke så mange bolde, og fordeler dem roligt rundt.
Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, det er helt skørt..
Mike er også en meget meget klog fyr...
Jeg havde gerne set ham hen hvor pebberet gror før sæson start, da jeg mener han var mega langsom og usikker i sine indhop i foråret.

Men jeg må sige, han har overrasket mig positivt og var igen et af lyspunkterne. Nu virker han pludselig hurtig og sikker i sit spil, mister ikke så mange bolde, og fordeler dem roligt rundt.


Enig!! Kan godt huske de første kampe man så med ham, tilbage i foråret hvor man tænkte? " han skal sgu da ikke spille for os? " - og han gav bolden væk hele tiden, og som om han aldrig havde rørt en bold før..
Og da jeg så Auri sagde han vil give ham chancen i den her sæson, og flere førsteholdskampe, troede jeg også bare det var en Joke... For han kunne da ikke finde ud af det, selvom Auri sagde han havde spillet godt! Men jeg må tage min ord i mig igen! For han er dælme en god midtbane! Et lyst talent! Glæder mig til at følge ham de næste par år!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har altid betragtet Semou som en sekunda spiller, men hans niveau er faktisk acceptabelt nu, ihvertfald de første 30 min hvor han har luft - den sidste time er hans tempo simpelthen for langsomt at se på.
"Carsten Werge er tåkrummende pinlig efterhånden" Håber tv2 snart mister deres landsholdsdækning!! Ankerdal, Thomas Kristensen er begge helt brændt af OAHJ DK
Er enig med de øvrige som har kommenteret. Semou har overrasket mig aldeles positivt her i starten af sæsonen.

Spillet i går var godt de første 20 minutter og i en periode midt i anden halveg, men generelt set var en sejr nok en smule heldig. Til gengæld var det modsatte tilfældet mod OB, så det går vel lige op.

Semou, Mike J og Oke gjorde fine figurer i går. I Oke havde vi en angriber som kunne - tadaa! - drible! Det er ikke set i umindelige tider. Han gjorde én helt optimistisk.

I tre, traditionelt set, svære kampe, er det, alting taget i betragtning, acceptabelt med 3 point. Jeg så gerne at man beholdt Agger på bænken fra nu af.
Elsker Brøndby IF, Barcelona, Chesterfield. Hader FCK, AC Milan, Arsenal, Manchester City.
Semou, Mike J og Oke gjorde fine figurer i går. I Oke havde vi en angriber som kunne - tadaa! - drible! Det er ikke set i umindelige tider. Han gjorde én helt optimistisk.


Du joker, ikke?

Ham oke lignede en elefant med ekstremt store og kluntede bevægelser. Han skal godt nok lægge meget på hvis han skal blive en dribler. Han har endnu tilgode at vise hvad hans forcer er, men bolden ved føderne virker ikke til at være det han skal leve af.

Back to topick; Semou ligner på mig en af de få, måske den eneste, af de unge som bifferne hyper så vildt, der har en god platform at bygge videre fra. Han har stadig mange mangler og at nogen mener han ikke laver mange fejlafleveringer virker besynderligt. I kampen i går smed han et højt antal bolde væk, selv efter TK/Claudemir skalaen.
Men han ligner en der kan vokse en del mere hvis han får de rigtige rammer. Så må vi se om Bif kan give ham det.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
*Quite

Helt enig Agger skal aldrig på holdet igen...
Tror jeg heller ikke han kommer - han spiller divisions bold indenfor kort tid
"Carsten Werge er tåkrummende pinlig efterhånden" Håber tv2 snart mister deres landsholdsdækning!! Ankerdal, Thomas Kristensen er begge helt brændt af OAHJ DK
I tre, traditionelt set, svære kampe, er det, alting taget i betragtning, acceptabelt med 3 point.


Ikke for totalt at ødelægge fejringen men Brøndby har indtil videre mødt forårets 3 dårligste hold (udover de to nedrykkere: http://www.danskfodbold.…&criteria=F), og det kom der et pointsnit på 1 ud af. Ikke at det er uacceptabelt eller noget. Næste uge er det så AGF - kunne ikke have været et blidere startprogram.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Annonce