Da Brøndby gik fra Danmarkserien til 1. Division, var det med en grundstamme af unge fyre, der havde spillet sammen i mange år og som kendte hinanden.
Ser man på den nuværende trup er der lidt af den samme opbygning. Kan de holde på de unge drenge og komme af med spillere som Rommedahl, er jeg optimsitisk på deres vegne. Ikke som Dansk mester 2013 men måske som konkurrent i 2015?
Ser man på den nuværende trup er der lidt af den samme opbygning. Kan de holde på de unge drenge og komme af med spillere som Rommedahl, er jeg optimsitisk på deres vegne. Ikke som Dansk mester 2013 men måske som konkurrent i 2015?
Mazacar!
We Aint Got No History...
https://twitter.com/FootballFunnys/status/328100851300311041/photo/1