Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, tak! Velkommen, Franck!
.
I skal passe på Semou han kan være et problem barn,og skabe uro og problemer i truppen.han kan være en tikkende bombe som gøre at AB rykker ned.han har også været skadet i hele efteråret,så en stor chance AB tager med Semou.
@Babel

Det er sjovt som du synes alle ting AB laver, er en fejl :)
Koncentrer dig hellere om Hvidovre, men det er selvfølgelig ikke de store forstærkninger I får hentet...
Gomara: vores træner får desværre Raymond Domenech til at ligne en decideret menneskekender. :)

Med hensyn til Semou, så er han helt sikkert en forstærkning hvis han kan finde det niveau han havde i Hvidovre i samme række. Vi har en del centrale til midtbanen, men jeg har sgu ikke den store tiltro til Ibsen og Kasper Kristensen lige nu. Desuden er Mathiesen nok ikke helt oppe i omdrejninger efter sin surfer tilværelse i efteråret.
Håber bare ikke det betyder at Ayo ryger til Varese allerede!

Lidt et sidespor: var der ikke nogle rygter for et par år siden om at Semou er ældre end det der stod på fødselsattesten?
1. Klaus Lykke 2. René Henriksen 3. Jan Bjur
Kender faktisk Semou,og ved hvad for et menneske Semou er.da han for nogle år siden var i Hvidovre var der problemer med ham.men man kan da håbe at efter han har været i Brøndby,at han er blevet et bedre menneske...
gud bevars så er da Semou en god 1.divisionsspiller og heller ikke mere.
Angående Hvidovre så skal der nok komme nye spillere!!! :)
Annonce