Gomara: vores træner får desværre Raymond Domenech til at ligne en decideret menneskekender. :)
Med hensyn til Semou, så er han helt sikkert en forstærkning hvis han kan finde det niveau han havde i Hvidovre i samme række. Vi har en del centrale til midtbanen, men jeg har sgu ikke den store tiltro til Ibsen og Kasper Kristensen lige nu. Desuden er Mathiesen nok ikke helt oppe i omdrejninger efter sin surfer tilværelse i efteråret.
Håber bare ikke det betyder at Ayo ryger til Varese allerede!
Lidt et sidespor: var der ikke nogle rygter for et par år siden om at Semou er ældre end det der stod på fødselsattesten?
1. Klaus Lykke
2. René Henriksen
3. Jan Bjur