Udmærket.
Så bliver det nok Mathiesen, Franck og Baes der skal kæmpe om de to pladser, med Okosun som back-up.
Man må sige at hullet efter Lykke er pænt fyldt ud nu!
Der skal nok komme flere tilgange inden midnat. Gerne noget til forsvaret. På angrebspladserne har vi både Bræmer, Naundrup, Linus og Nygaard. Det er ikke der vi har mest brug for forstærkning.