Snak

Mere indhold efter annoncen

Semou smutter til AB

fre 31. jan 2014
AB har hentet endnu en forstærkning i håbet om at kæmpe sig til overlevelse i 1. divisionen. Denne gang har de hapset Franck Semou i Brøndby.

Læs hele nyheden her

Ahhh... Jeg er vild med det, når en klub lige "hapser" en spiller...

Bliver VM en fiasko for Brasilien.. Jeg krydser fingre for Argentina mod Tyskland i finalen..
Har han ikke været ude med en skade i lang tid?
Anyways, har ikke rigtigt set ham i suppen, men han var forrygende i HIF som yngre. Velkommen til!
1. Klaus Lykke 2. René Henriksen 3. Jan Bjur
Som saa mange andre Broendby talenter havde han et par imponerende kampe i starten af sin karriere, men faldt saa igennem sammen med resten. Mon ikke han spiller superliga igen om et par saesonner. Der var i hvertfald tegningerne til noget Patrick Vieira over ham (eller en tilsvarende ikke-sort spiller med samme kvaliteter)
Jeg synes faktisk han gjorde det rigtig godt i kampen mod Moskva, hvorfor dette egentlig er lidt overraskende... men på den anden side så (med skaden i mente) er det måske godt for ham at få regelmæssig spilletid og hjælpe AB til overlevelse.
Fan af Brøndby IF og jürgen Klopp Inspireret af Dortmund og Brøndby Følger Seattle Sounders
Hvilken position spiller han helt eksakt? Det er bestemt ikke på den centrale midtbane vi mangler folk!

Men velkommen til, Franck!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
pokalen, han spiller vel egentlig defensiv central midt, for at være helt præcis.
Korrekt nok at vi har masser af midtbanespillere, men een med hans klasse til overlevelse i 1 div er vel ikke at kimse af.
Troede i skulle bruge en angriber ude i Gladsaxe? Har træneren overset det i sine taktiske analyser (hvis han da overhovedet laver sådanne)?

Tvivler på i kan hente 15 gange 0-0 i foråret.
Udmærket.
Så bliver det nok Mathiesen, Franck og Baes der skal kæmpe om de to pladser, med Okosun som back-up.
Man må sige at hullet efter Lykke er pænt fyldt ud nu!

Der skal nok komme flere tilgange inden midnat. Gerne noget til forsvaret. På angrebspladserne har vi både Bræmer, Naundrup, Linus og Nygaard. Det er ikke der vi har mest brug for forstærkning.
Han blev vist skadet lige som han begyndte at få spilletid og gjorde det ok.

Så det er en win/win for alle.
Annonce