Lyder som en loyal fyr...
Snak
Sesko meldes enig med United og Newcastle
tirs 5. aug 15:24
Benjamin Sesko er ifølge Sky Sports Germany enig om de personlige vilkår med både Manchester United og Newcastle.
Læs hele nyheden her
tirs 5. aug 15:29
To deltidskontrakter lyder som en god løsning.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
tirs 5. aug 15:35
hahaha .. hold da kæft en farce, prøver han at overgå Isak?
Der mangler kun nogle halv suspekte flag, en demonstration og en mindre sultestrejke - så er den hjemme
Der mangler kun nogle halv suspekte flag, en demonstration og en mindre sultestrejke - så er den hjemme
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈
#KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
tirs 5. aug 15:37
Nok derfor Arsenal ikke var ivrige efter at købe ham. Hvis man kan være enige med to klubber viser man jo indirekte at det ikke er klubben der har betydning, men økonomien.
tirs 5. aug 15:38
Eneste part, som dette er fedt for, er Leipzig. Manchester United skal ikke gå i budkrig for en spiller, der spiller på to heste. For så bliver han meget dyrere, end hans talent berettiger til.
Jeg troede egentligt, at Manchester ville trække sig, hvis de ikke kunne få et klar svar fra Sesko om, at han vil Manchester.
Jeg troede egentligt, at Manchester ville trække sig, hvis de ikke kunne få et klar svar fra Sesko om, at han vil Manchester.