Snak

Mere indhold efter annoncen

Sesko meldes enig med United og Newcastle

tirs 5. aug 15:24

Benjamin Sesko er ifølge Sky Sports Germany enig om de personlige vilkår med både Manchester United og Newcastle.



Læs hele nyheden her
Lyder som en loyal fyr...
Super :D
To deltidskontrakter lyder som en god løsning.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
United eller United. Hvem vælger du ;)
1887
Kan han ikke bare spille 50/50 i hver klub så?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så får Newcastle ham. De har budt 90 og United 85 mio
Ham ville jeg holde mig langt fra
hahaha .. hold da kæft en farce, prøver han at overgå Isak?

Der mangler kun nogle halv suspekte flag, en demonstration og en mindre sultestrejke - så er den hjemme
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Nok derfor Arsenal ikke var ivrige efter at købe ham. Hvis man kan være enige med to klubber viser man jo indirekte at det ikke er klubben der har betydning, men økonomien.
Eneste part, som dette er fedt for, er Leipzig. Manchester United skal ikke gå i budkrig for en spiller, der spiller på to heste. For så bliver han meget dyrere, end hans talent berettiger til.

Jeg troede egentligt, at Manchester ville trække sig, hvis de ikke kunne få et klar svar fra Sesko om, at han vil Manchester.

Annonce