Snak

Mere indhold efter annoncen
Økonomisk er det da også langt bedre med to job end ét.
Fanfan

Selvom du nok er sarkastisk, så er det da netop loyal over for Leipzig, han et. På den måde maksimerer han i hvert fald, hvad de kan få for ham.
Det er altid sjovt at kunne dunke klubber i hovedet om, at
en spiller ikke gider klubben
eller han vil kun pga pengene osv.
Måske knægten bare gerne vil til Premier League, og synes at mulighederne i både Newcastle og Manchester ser spændende ud. Det ene valg gør jo ikke han nødvendigvis synes dårligt om det andet.
Han spiller sine kort, og har nu god chance for at komme til Premier League.
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Roy Keane havde faktisk en aftale med Blackburn da han skiftede til Man U og det gik da meget godt, loyalitet eller ej😉 På den anden side var Frank Rijkaards karriere ved at gå fløjten da han skrev under med to klubber samtidigt, så vi håber at Sesko trods alt kun skriver med en klubberne 😂
Hahahahahaha
Annonce