Jeg har lige set Jagellonias seneste resultater og det ligner en walkover for SIF. Har Jagellonia lukket fodboldafdelingen ned eller? De har tabt alle deres kampe.
Snak
Silkeborg får polsk eller serbisk modstand ved ECL-avancement
man 21. jul 14:32
Silkeborg skal møde vinderen af serbiske FK Novi Pazar og polske Jagiellonia Białystok i tredje runde af Conference League-kvalifikationen, hvis de slår KA Akureyri fra Island ud i anden runde.
Læs hele nyheden her
man 21. jul 15:05
Ja, de har tabt alle deres ligakampe med 0-4.
SIF har tabt alle deres med 0-3.
Fælles for dem begge er, at de har spillet én gældende kamp i denne sæson.
SIF har tabt alle deres med 0-3.
Fælles for dem begge er, at de har spillet én gældende kamp i denne sæson.
Silkeborg IF