Snak

Mere indhold efter annoncen

Silkeborg genoptager samarbejdet med aktiv fanscene

ons 27. aug 20:42

Silkeborg meddeler onsdag aften, at man fra dags dato har genoptaget samarbejdet med de stemningsskabende fans i klubben.



Læs hele nyheden her
Dejligt! God stemning smitter
Fint for alle 😊
Så vigtigt med dialog. Så vigtigt med en stemning som spillerne kan mærke. Nu skal vi vende skuden både på lægterne og på banen! Kom så I.F. !!!
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Tillykke til alle parter 👍
kimjen
Betinget karantæne.

ja hvorfor ikke.

Lyder også bedre, end en sidste chance.
Betinget = der kommer ikke til ske noget, det var en fejl

Silkeborgs fanbase er så lille, at man ganske enkelt ikke har råd til at miste de grupper, som er aktive på stadion. Der har jo været kirkegårdsstemning i lang tid både hjemme og ude
Er det ikke en nem case? Der er vel pyro i Silkeborg 1 gang om året? Er vel til at leve med
Annonce