Dejligt! God stemning smitter
Snak
Silkeborg genoptager samarbejdet med aktiv fanscene
ons 27. aug 20:42
Silkeborg meddeler onsdag aften, at man fra dags dato har genoptaget samarbejdet med de stemningsskabende fans i klubben.
Læs hele nyheden her
ons 27. aug 21:15
Så vigtigt med dialog. Så vigtigt med en stemning som spillerne kan mærke. Nu skal vi vende skuden både på lægterne og på banen! Kom så I.F. !!!
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
tors 28. aug 06:35
Betinget = der kommer ikke til ske noget, det var en fejl
Silkeborgs fanbase er så lille, at man ganske enkelt ikke har råd til at miste de grupper, som er aktive på stadion. Der har jo været kirkegårdsstemning i lang tid både hjemme og ude
Silkeborgs fanbase er så lille, at man ganske enkelt ikke har råd til at miste de grupper, som er aktive på stadion. Der har jo været kirkegårdsstemning i lang tid både hjemme og ude