Snak

Mere indhold efter annoncen

Silkeborg har truppen klar til returkamp: Busch ikke med

ons 30. jul 10:34

Kent Nielsen har sat navne på de 21 spillere, som er udtaget til returopgøret i Europa Conference League mod KA Akureyri.



Læs hele nyheden her
Var det noget med, at Bold+ stream ikke var pengene værd? Mener at der var nogle fra BIF der var svært utilfredse med deres stream fra Færøerne
Klart at Busch ikke er med, da han ikke har superliga niveau. Talte i sidste kamp en fremadrettet aflevering og nitten til siden/stopperkollega og var ikke opmærksom ved en lang fremlægning. Andre garvede spillere bør også gå forrest.
"Klart at Busch ikke er med, da han ikke har superliga niveau."

- Her er der vist tale om at være dårligt begavet. Busch har vist at han har potentialet til langt mere end Silkeborg. Braga har tidligere budt 40 mio. kroner for ham. At han (sammen med alle andre SIF-spillere spiller som en pose nødder lige nu), gør nok næppe at man kan sige manden ikke har niveau til Superligaen. Det er sgu en anelse for dumt.

Kæmpe tab for SIF at vi igen ikke kan stille med vores 2 bedste stoppere: Rodin + Busch. Det bliver en svær kamp medmindre offensiven pludselig sprænger alle rammer og viser noget helt andet end det vi har set de sidste 10-15 kampe.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Annonce