Åhh nej nu rykker SIF ned 😂 ihverfald hvis man skal tro dem som kommentere Randers herinde. Nederlag i første træningskamp er = nedrykning.
Snak
Silkeborg indledte med nederlag mod FC Fredericia
I dag 14:33
Silkeborg IF tabte sommerens første testkamp med 1-2 mod FC Fredericia, hvor cheftræner Morten Dahm Kjærgaard vekslede frem og tilbage mellem formationerne.
Læs hele nyheden her
I dag 15:52
Fint at teste tingene af. Håber han finder et fint setup inden sæsonen starter for alvor
Silkeborg IF
RedigeretI dag 16:25
Resultaterne i træningskampene er total ligegyldige. Der skiftes ind og ud på et hav af positioner, hvilket netop er formålet. Men jeg har en oprigtig stor bekymring for, at vi står et skidt sted efterhånden. Og det har intet med den nye trænerstabat gøre. Morten er totalfredet denne sæson hvis det står til mig. Han skal have tid til at bygge op med de spillere som nu engang er i klubben.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
I dag 17:21
Enig i at træneren skal have tid. De kan for såvidt ligeså godt beholde ham om så vi rykker ned > ligesom man gjorde med Kent og så lade ham bygge noget nyt op. Den nuværende trup er til nedrykning, vi må håbe der kommer nogle forstærkninger ind.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group
RedigeretI dag 17:21
Faktisk en ret fin træningskamp så tidlig på sæsonen. Overraskende tempo pga. varmen. Spændende nye spillere vi fik smagt på.
God at se Block, Stojanovic, og “ham med nr 5” (hvem er han - så ung og MEGET spændende ud!)
Og nu ved jeg hvorfor KN altid kiggede forbi Melcher Jonsson (sorry to say, men han skilte sig altså ud som den eneste).
Overraskende flot 1. Halvleg af Rami i øvrigt!
God at se Block, Stojanovic, og “ham med nr 5” (hvem er han - så ung og MEGET spændende ud!)
Og nu ved jeg hvorfor KN altid kiggede forbi Melcher Jonsson (sorry to say, men han skilte sig altså ud som den eneste).
Overraskende flot 1. Halvleg af Rami i øvrigt!
I dag 20:20
Der er helt sikkert meget talent i SIF fra akademiet som fx Stüker og Stojanovic. Men vi skal også huske på, at erfaring er universelt i en ung trup. Vi kan ikke alene basere os på unge talenter. Fantastisk hvis Rami kan komme lidt i gang. Om det så er en omskoling, der skal til :-)
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917