Snak

Mere indhold efter annoncen

Silkeborg skal spille i Umbro

fre 23. maj 2008
Silkeborg skal ikke længere spille i Hummel-trøjer. 1.divisionsklubben har indgået en femårig aftale med Umbro gældende fra 1.juli.

Læs hele nyheden her
Spændende...
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad Spanien: Real Madrid NFL: Miami Dolphins
Kunne man være mere ligeglad :P
Lyngby BK - danske mestre 2012!
det kunne du jo så åbenbart ikke!
hvem spiller elles i umbro? - synes ikke jeg ser meget til det..
Det gør taberhold som bl.a Randers, Glasgow Rangers, Norge og England.
Det er efterhånden ikke vindere Umbro forbindes med, som de gjorde før i tiden.
Adidas og Nike har sat sig på de store sponsorater, og mærker som Umbro må derfor nøjes med udskud, i dette tilfælde Silkeborg.
FUNNY!!!
Silkeborg IF
Annonce