Snak
man 13. apr 07:38
Alligevel vildt at du ikke synes osorio har anpart i løjerne.
Started as fun, keep it that way.
man 13. apr 10:44
Jeg er bare lidt træt af, at Simsir ikke stiller op for Danmark
1. Aston Villa - 2. Man United - 3. Barcelona - #(Min by, mit hjerte. Randers FC) - #(Mit land, min sjæl Danske landshold.)
man 13. apr 11:56
Tror at man kunne putte en hvilken som helst klubtrøje fra Superligaen over en hvilken som helst spiller, få ham til at udtale noget, og så ville folk sige det er typisk for den og den klub at være sådan og sådan.
Glad for sportsmanship og sportsånd.
man 13. apr 13:01
Her skal man simpelthen læse folk fra kræmmerlandet klage over at et andet hold spiller hårdt, er usportsligt og agerer provokerende? Det er alligevel noget af det morsomste jeg længe har oplevet. Godt nok har FCM af og til spillet nydeligt i år, men de tre ovennævnte dyder, er jo dem klubbens succes er bygget på....
man 13. apr 15:16
Der er da vist ikke mange i Superligaen der er langsommere end Simsir selv.
Ikke så underligt han valgte Tyrkiet over DK.
Ikke så underligt han valgte Tyrkiet over DK.
man 13. apr 15:33
Der er da vist ikke mange i Superligaen der er langsommere end Simsir selv.
Ikke så underligt han valgte Tyrkiet over DK.
Altså fordi det er lettere at få spilletid i Tyrkiets offensiv end i Danmarks?