Det er kun storklubber som bif of FCK, der kan slå hibernian
Snak
tors 24. jul 22:09
FCM har også et stort budget, og de leverer også i Europa normalt, de gik videre fra Europa League gruppespillet sidste sæson. Jeg mener det var Conference League FCK spillede, så det var altså en bedre præstation end jeres.
tors 24. jul 22:10
Jeg mener det var Conference League FCK spillede, så det var altså en bedre præstation end jeres.
Vi kvalificerede os vist til den bedst mulige turnering, som vores placering i SL havde givet adgang til.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
tors 24. jul 22:10
Og det er da fint du blander Horsens ind i det, men nu var det altså Europa vi snakkede om, mig bekendt er Horsens ikke kvalificeret til det, så det kan du faktisk være ret ligeglad med
tors 24. jul 22:12
@Horsens 2.0 Den går vist begge veje ven. I er mindst ligeså utålelige at høre på. Jeg holder også med alle i Europa, håber endda på det bedste for bif selvom jeg er fck fan. Synes jeg kun er på sin plads :)
tors 24. jul 22:12
Ja, det gjorde i, men vi er vel enige om at det er en større præstation at kvalificere sig videre fra Europa League end fra Conference League? Du startede med at antyde at FCK trækker alt læsset hvilket ikke er korrekt.
tors 24. jul 22:13
Det er mange fejl forsvaret laver og det er helt klart at FCM skal have en ny målmand og CB.
Med det sagt så er Skotterne jo de absolut sværeste modstander af de danske holds kampe og selvom FCM da burde vinde over to kampe og nok gør det, så er det jo ikke et miniput hold som dem FCK og BIF møder.
Det er tydeligt at TT ikke lære af sine fejl... at spille 442 viser han burde få en fyreseddel.
Med det sagt så er Skotterne jo de absolut sværeste modstander af de danske holds kampe og selvom FCM da burde vinde over to kampe og nok gør det, så er det jo ikke et miniput hold som dem FCK og BIF møder.
Det er tydeligt at TT ikke lære af sine fejl... at spille 442 viser han burde få en fyreseddel.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
tors 24. jul 22:13
Og det er da fint du blander Horsens ind i det, men nu var det altså Europa vi snakkede om, mig bekendt er Horsens ikke kvalificeret til det, så det kan du faktisk være ret ligeglad med
Jeg troede, at det pludselig handlede om budget.
F.eks. som da FCK gik videre fra puljen i Champions League mod hold, der har væsentligt højere budget end FCK.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
tors 24. jul 22:14
Horsens 2.0.. kan faktisk ikke se hvordan du kommer frem til at fcm har bidraget med en hel del point, i europæisk regi. Kan du finde en kilde på dette ?
tors 24. jul 22:15
Er vi utåelige at høre på? Det må du lige uddybe, jeg synes ellers at der er mange hatere inde på alle artikler omkring Horsens. Det er da klart at man må forsvare sig imod det. Men i vil altså ikke indrømme at FCM også giver point til Danmark? Og hvorfor blander du Horsens ind i denne diskution, det er overhovedet ikke relevant i forhold til det debatten startede med herinde, er det fordi at det er for svært at indrømme at det man skrev var en tåbelig oneliner?