@Horsens 2.0 - Fedt at høre – det er præcis den tilgang, jeg også prøver at have: Når de danske hold spiller i Europa, så bakker jeg op, uanset hvem det er. Det gavner hele ligaen, og vi har brug for flere point til koefficienten, hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om faste pladser i de europæiske turneringer. Og ja, jeg forstår godt kommentaren om FCK-fansene – man skal virkelig være stærk mentalt for at læse kommentarfelterne efter en europæisk sejr derfra 😄 Men det ændrer ikke på, at vi som danskere skal håbe på succes for alle klubberne internationalt. Det er i sidste ende også med til at løfte niveauet for vores egen klub og liga. Så ja – det bliver spændende at se, hvad der sker. Der er potentiale, men også et kæmpe behov for at få tingene justeret både på og uden for banen.
Snak
tors 24. jul 22:16
Horsens 2.0.. kan faktisk ikke se hvordan du kommer frem til at fcm har bidraget med en hel del point, i europæisk regi. Kan du finde en kilde på dette ?
FCM har de seneste fem sæsoner bidraget med 31,7 % af DK´s point (10,788), og FCK har bidraget med 43,0 % (14,619).
Syv andre hold har tilsammen bidraget med 25,2 % (8,575).
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
tors 24. jul 22:16
Bliver aldrig bedre med Thomasberg.
Vanvittigt hvor lidt han får ud af en stærk trup med en masse potentiale.
Vanvittigt hvor lidt han får ud af en stærk trup med en masse potentiale.
Trøjer i klædeskabet:
Barcelona - Laudrup
Ajax - Laudrup
Tottenham Hotspur
DBU landskamptrøje
FC København
Brøndby IF
Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
tors 24. jul 22:17
Det er da ganske nemt. FCM har kvalificeret sig til gruppespil i mange sæsoner. Jeg har ikke argumenteret for at de har fået flere point end FCK, for det har de ikke. Men de har fået point nok til at det ikke er FCK som trækker hele læsset
tors 24. jul 22:18
Skal vi ikke bare blive enige om at vi håber alle danske hold klarer sig godt i Europa, og så er det klart at folk bliver mugne hvis danske hold smider sikre point væk i forhold til koefficient regnskabet 😂
tors 24. jul 22:20
mikkellund
I dag 22:16
Horsens 2.0.. kan faktisk ikke se hvordan du kommer frem til at fcm har bidraget med en hel del point, i europæisk regi. Kan du finde en kilde på dette ?
FCM har de seneste fem sæsoner bidraget med 31,7 % af DK´s point (10,788), og FCK har bidraget med 43,0 % (14,619).
Syv andre hold har tilsammen bidraget med 25,2 % (8,575).
Så du kan ikke se hvordan jeg kommer frem til det, når du selv har skrevet argumentationen. Det er nok et af de mest mærkelige indlæg jeg hidtil har set.
I dag 22:16
Horsens 2.0.. kan faktisk ikke se hvordan du kommer frem til at fcm har bidraget med en hel del point, i europæisk regi. Kan du finde en kilde på dette ?
FCM har de seneste fem sæsoner bidraget med 31,7 % af DK´s point (10,788), og FCK har bidraget med 43,0 % (14,619).
Syv andre hold har tilsammen bidraget med 25,2 % (8,575).
Så du kan ikke se hvordan jeg kommer frem til det, når du selv har skrevet argumentationen. Det er nok et af de mest mærkelige indlæg jeg hidtil har set.
tors 24. jul 22:21
@patrickslarsen
Jo, jeg er ganske enig. Som jeg skrev tidligere holder jeg altid med de danske hold i Europa uanset hvem som spiller.
Jo, jeg er ganske enig. Som jeg skrev tidligere holder jeg altid med de danske hold i Europa uanset hvem som spiller.
tors 24. jul 22:22
Så du kan ikke se hvordan jeg kommer frem til det, når du selv har skrevet argumentationen. Det er nok et af de mest mærkelige indlæg jeg hidtil har set.
Nu var det altså ikke mig, der havde skrevet, at jeg ikke kunne se det....
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.